Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با حکم دکتر بهرام سرمست استاندار قم،سید رضا طباطبایی مدیر کل پیشین روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم به عنوان مدیر کل برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری استانداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به سید رضا طباطبایی آمده است:نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به پست مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و فرامین دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و شریف قم موفق و موید باشید.

 سیدرضا طباطبایی پیش از این سمت سرپرستی اداره کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری را بر عهده داشت.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار قم رضا صالحی به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم منصوب شد.

با حکم دکتر بهرام سرمست استاندار قم،رضا صالحی به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به رضا صالحی آمده است:نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و فرامین دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و شریف قم موفق و موید باشید.

شایان ذکر است رضا صالحی از کارشناسان دفتر روابط عمومی استانداری قم بوده است.

انتهای پیام/ح

مدیر کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری منصوب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۴۰۰ برنامه آموزش و پرورش جهت بزرگداشت هفته معلم در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،سید، ولی موسوی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق استان کهگیلویه وبویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته معلم گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، روابط عمومی در آموزش و پرورش رسالت خطیری بر عهده دارد و با اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه شرایط برای را پویایی و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم می‌کند.

 موسوی با تقدیر وتشکر ازهمراهی و همکاری فعالانه روابط عمومی‌ها، به اهم برنامه‌های هفته معلم اشاره کرد وگفت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیاء دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز و براساس روز شمارهفته معلم برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم در استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از روسای ادرات، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را، بخشی از برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

موسوی افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برترشهرستانی و استانی بخش دیگری از این برنامه‌های هفته معلم است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را، از کار‌های جالب توجه عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران