Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:42:38 GMT

ترافیک جاده ای در خراسان رضوی پرحجم است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۴۷۱۳

ترافیک جاده ای در خراسان رضوی پرحجم است

مشهد- ایرنا- جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم اینک ترافیک در همه جاده های این استان پرحجم است.

سرهنگ محمدعلی احسانبخش صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین حجم ترافیک مربوط به ورودیها و خروجیهای کلانشهر مشهد است.
وی گفت: در پی بارشهای اخیر و آبگرفتگی سه مسیر شاندیز به زشک، چناران به اخلمد در شمال و جاده فیلخانه به عبدل آباد در محدوده نیشابور واقع در غرب خراسان رضوی به دلیل تخریب پل همچنان بسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: ظرف 24 ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک کشته و چهار فقره تصادف جرحی با 9 مجروح در جاده های این استان رخ داده است.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه ترافيك جاده اي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است