Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم باید 2 بازی بعدی خود را هم پیروز شود.

طرفداری-ناصر محمدخانی، پیشکسوت پرسپولیس درمورد پیروزی پرسپولیس در دربی 89 گفت:

بازی خوبی بود و پرسپولیس توانست برنده شود. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و پرسپولیس از موقعیت خود بهتر استفاده کرد. مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درنهایت پرسپولیس توانست فاصله‌اش را بیشتر کند و شرایطش را در جدول بهبود ببخشد. اگر پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت کارش سخت می‌شد. 

به گزارش فارس، وی افزود:

خیلی دوست داشتم شوتی که احمدنوراللهی هم زد به گل تبدیل شود چرا که ضربه بسیار زیبایی بود اما سیدمهدی رحمتی به خوبی واکنش نشان داد و این توپ را دریافت کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با درگیری‌های زیادی که در بازی بوجود آمد تصریح کرد:

متاسفانه اعتراض کردن در فوتبال ایران مد شده و تا داور خطا می‌گیرد همه اعتراض می‌کنند. هم تیم بدهکار و هم تیم طلبکار اعتراض می‌کنند و هر دو طرف روی سر داور می‌ریزند داور که تصمیمش را تغییر نمی‌دهد و من نمی‌دانم دلیل این اعتراض‌ها چیست. 

محمدخانی در رابطه با اینکه کیفیت بازی در نیمه دوم افت کرد، گفت:

به نظر من خیلی افت محسوسی اتفاق نیفتاد بازی متعادل بود و استقلال می‌خواست گل را جبران کند. پرسپولیس باید از فضای خالی پشت بازیکنان استقلال استفاده می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. استقلال هم در 15 دقیقه پایانی روی به ارسال‌های بلند آورد که کاملا بی‌استفاده بود چرا که خط دفاع پرسپولیس منظم و بی‌نقص بود و با مدیریت سیدجلال حسینی و حمایت بیرانوند از پشت همه توپ‌ها را دفع کردند. 

وی در رابطه با اینکه توجهات در این بازی به منشا بود و عملکرد او را چطور دید تصریح کرد:

منشا انگیزه زیادی داشت چرا که در نیم فصل اول عضو پرسپولیس بود او خیلی دوست داشت گلزنی کند اما این اتفاق نیفتاد. دفاع پرسپولیس روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت. 

محمدخانی در پایان درمورد دو هفته آینده و رویارویی پرسپولیس مقابل سایپا و پیکان گفت:

پیروزی در دربی شرایط پرسپولیس را از لحاظ روحی و روانی بالا می‌برد. پرسپولیس دو بازی بعدی خود را در تهران برگزار می‌کند و شرایطش بهتر است. آنها نباید نتیجه دو بازی بعدی را از دست بدهند و در این دیدار تا مسیرش را هموارتر کنند. پرسپولیس در دو بازی آینده می‌تواند شرایط خود را بهبود ببخشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال