Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هشدار هواشناسی در خصوص بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل در استان های غربی و جنوب غرب کشور، معاون گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، دستور آماده باش به این استانها را صادر کرد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ اجتماعی خانواده و جوانان محیط زیست نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ولی تیموری رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در تماس تلفنی با رؤسای ستادهای خدمات سفر در استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام و چهار محال بختیاری به آنها دستور آماده باش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدنی‌های ایران در نوروز/ "شهر ترشی" با ارزانترین قالیچه‌‌ها میزبان مسافران نوروزیدیدنی‌های ایران در نوروز 98 / دژی که هر ایرانی باید ببینددیدنی‌های ایران در نوروز 98 / به تماشای "دودکش جن" بروید!

در این تماس تلفنی، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، تذکرات لازم به منظور ساماندهی اسکان اضطراری، مدیریت اطلاع رسانی سریع و به موقع به مسافران نوروزی و هماهنگی بین دستگاهی را به مسئولان ستادهای خدمات سفر در این 6 استان صادر کرد.

معاون گردشگری کشور به رؤسای ستادهای خدمات سفر در این 6 استان از آنها خواست تا تمام تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری و ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی اندیشیده شود.

تیموری همچنین با حضور در محور یاسوج – سمیرم به صورت میدانی به بازدید از وضعیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران این مسیر پرداخت.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در این بازدید دستوات لازم را به مسئولان محلی برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی صادر کرد.

فیلم کشف ریل ماشین دودی قاجارها در شهر ری / نخستین خط تراموای تهران 136 سال پیشچرا تخت جمشید بر اثر سیل آسیب ندید/ترک‌های نقش رستم بیشتر شد/وضعیت پل‌ زاینده رود نگران کننده استچرا مردم جهان "آسبادهای" ایران را نمی‌شناسند/ یکی از 10 شهر خشت و گل ایران کجاست؟

انتهای پیام/

R1014143/P/S2,18,23,1392,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گردشگری سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن حکم صادره به شرح زیر است:


برادر ارجمند جناب آقای دکتر کاظم غریب آبادی (دام عزه)

 سلام علیکم؛

بازخوانی و آگاهی‌بخشی جنایات و اقدامات خصمانه‌ی ایالات متحده آمریکا به مثابه شر مطلق و به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر بویژه در حوزه تروریسم دولتی و اعمالِ تحریم‌های ظالمانه و نقضِ حاکمیت کشورهای مستقل و رونمایی از چهره مزورانه مدعیان دروغین انسان ستیز دولتمردان آن کشور یک ضرورت انقلابی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و مهمترین کار ویژه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است .

کارنامه و عملکرد حقوق بشری آمریکا در طول دهه‌های گذشته همانند فاجعه هفتم تیر و به ویژه وقایع اخیر از جمله به شهادت رساندن سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و نیز حمایت از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم در غزه و حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران مؤید این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی با دستاویز قرار دادن حمایت ‎از حقوق بشر، بسترهای لازم را برای دخالت‌های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم و به بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌اند.

لذا با عنایت به مأموریت‌های ذاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر گرامیداشت ایام الله و پاسداشت رویکردهای ضد استکباری مناسب‌های ملی و انقلابی ، جناب‌عالی را که بحمدالله دارای تجارب ارزنده و صلاحیت‌های علمی و عملی هستید به‌عنوان «رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر» سال 1403 منصوب می‌‌نمایم.

امید است با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره ‌مندی از ظرفیت‌های ملی و بین المللی ، نهادهای انقلابی، سازمان‌ها، مراکز علمی پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، شبکه‌های گسترده مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، مؤسسات هنری و هنرمندان متعهد، دانشگاه‌ها و فرهیختگان و فرزانگان، گام‌های مؤثر و اثربخشی برداشته و در تبیین و پاسداشت این رخداد مهم تاریخی موفق و مؤید باشد.

 مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) از خداوند متعال مسألت دارم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • هماهنگی‌های لازم برای برداشت گندم در بخش سعدآباد انجام شد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی