Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:21:10 GMT

رانش جاده ایلام به مهران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۰۰۶

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: صبح امروز محور ایلام - مهران حد فاصل تونل راه کربلا تا دوراهی جاده قدیم وجدید به علت بارش‌های اخیر باران دچار رانش شده است. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: صبح امروز محور ایلام - مهران حد فاصل تونل راه کربلا تا دوراهی جاده قدیم وجدید به علت بارش‌های اخیر باران دچار رانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون کارکنان راهداری و پلیس راه در حال رفع نقص جاده‌ای بوده لذا از رانندگان تقاضا می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
رئیس پلیس راه استان ایلام اذعان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است.
همتی زاده در پایان تصریح کرد: به علت شدت نزولات جوی محدودیت دید به ۲۰۰متر می‌رسد که در جهت پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و قبل از سفر از ایمنی خودرو اطمینان داشته باشند.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رانش جاده ایلام مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.   شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵  هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.   وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.   گفتنی است کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام