Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@08:03:38 GMT

9حادثه رانندگی شرق سمنان با 21 مصدوم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۴۶۰

9حادثه رانندگی شرق سمنان با 21 مصدوم

ناصر سلمانپور یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این حوادث پنج مورد جاده ای و بقیه شهری بودند.
وی افزود: از مجموع مصدومان 6تن سرپایی درمان شدند و سه تن نیز توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
وی کل ماموریت های انجام شده در 24 ساعت گذشته را64 مورد خواند و گفت: از این تعداد 44 ماموریت شهری و 17ماموریت نیز جاده ای و انتقال بیماران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلمانپور گفت : 30 تن نیز به 2 ایستگاه سلامتی اورژانس 115 مراجعه کرده و خدمات دریافت کردند.
از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون 131 حادثه رانندگی در شرق سمنان روی داده که 279 تن زخمی و سه تن نیز کشته شدند .
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 50 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اتوبوس امام حسین بیمارستان خدمات رسانی فوریت های پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی با ورود سامانه همراهی بارشی به استان دستگاه های امدادی و خدمات رسان آماده باش شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعداظهر امروز دوشنبه تا چهار شنبه در تمامی مناطق استان بارش باران.وزش تندباد و طوفان لحظه ای و کاهش نسبی دما پیش بینی شده که شدت بارش های رگباری باران و تندباد در مناطق شمال شرق ومرکز استان است. منصور شیشه‌فروش افزود: بارشهای رگباری باران ۳ شنبه تا اوایل روز چهارشنبه در شهرستانهای نایین.اردستان.خورو بیابانک.ورزنه.نطنز. اصفهان.لنجان.فلاورجان.شهرضا.دهاقان ورزنه و مناطق انارک بادرود.چوپانان شدت می گیرد. وی خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وآمادگی اداره راهداری .شهرداری ها ، پلیس راه، جمعیت هلال احمر ،شرکتهای آزادراهی، شرکت های امداد خودرو، اورژانس.شرکت های گاز ،آب و برق و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی وزش تند باد های موقتی .سیلابی شدن مسیلها. کاهش میدان دید لزوم استقرار تجهیزات امدادی و کنترل سیل .اماده بکار بودن ماشین الات در معابر شهری و روستایی و جاده ها راهدارخانه ها و پایگاههای امدادی شهری و روستایی تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری است. منصور شیشه‌فروش افزود: پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطرای و پرهیز از سفرهای غیر ضروری در محورهای سیل گیر و اجرای طرحهای کاهش خطر با استحکام بخشی به سازه های ناپایدار ،تابلوها، داربستها در برابر تندباد های موقتی همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی از دیگر توصیه های هواشناسی در شرایط اضطرار است. وی تاکید کرد توجه به توصیه های پلیس در جاده ها،حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های آب و گاز در برابر سیل ، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران،خودداری ازاستقرار ، توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی،پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل الزامی است.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت