Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:54:56 GMT

فرنگی کاران فارس سه نشان از مسابقات گرجستان کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۵۶۱

فرنگی کاران فارس سه نشان از مسابقات گرجستان کسب کردند

شیراز -ایرنا- کشتی گیران فرنگی کار شرکت کننده از استان فارس در رقابت های بین المللی جام واختانگادزه گرجستان سه نشان رنگارنگ کسب کردند.

رئیس هیات کشتی فارس یکشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: در این پیکارها، محمد رضا مختاری در وزن 72 کیلو گرم مدال طلا بر گردن آویخت،سعید ارجمند در وزن 63 کیلو مدال نقره گرفت و محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلو گرم صاحب نشان برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدموسایی افزود: محمدرضا مختاری در این پیکارها حریفان خود را از کشورهای، ارمنستان، بلغارستان، گرجستان و بلاروس شکست داد و مدال با ارزش طلا را به ارمغان آورد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در این رقابت ها پنج نشان طلا ، 2 نقره و سه برنز کسب کرد.
رقابت های کشتی بین المللی گرجستان با شرکت کشتی گیرانی از 10 کشور جهان یکشنبه پایان یافت.
7368 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فرنگي جام گرجستان مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی

بلافاصله بعد از پایان مسابقات گزینشی کشتی آسیا، جام تختی در اهواز برگزار می‌شود و با این شرایط دور بعدی تمرینات در پایان این رقابت‌ها استارت خواهد خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از بسته شدن پرونده پیکارهای قهرمانی آسیا؛ از روز 31 فروردین رقابت‌های گزینشی قاره‌ای کشتی المپیک در قرقیزستان استارت می‌خورد و تیم ملی فرنگی برای کسب دو سهمیه 77 و 87 کیلوگرم با امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی در روز آخر این مسابقه‌ها (2 اردیبهشت) روی تشک خواهد رفت.

بلافاصله بعد از بازگشت فرنگی‌کاران از بیشکک، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت در اهواز به انجام می‌رسد، رقابتی که البته تأثیری در انتخاب تیم اعزامی به المپیک نخواهد داشت.

شاگردان رنگرز 200 امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید

اگر کاویانی‌نژاد و مُهمدی در قرقیزستان بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند، حضور در گزینشی جهانی از دستور کار خارج شده و اعزامی در ماه اردیبهشت در دستور کار فرنگی‌کاران نخواهد بود. بنابراین استارت اردوی المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام تختی زده می‌شود.

تیم فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2020 با هدایت محمد بنا با 5 کشتی‌گیر شامل علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم راهی توکیو شد و با دو نشان طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا