Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@20:27:56 GMT

کمانداران ریکرو به اردو دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۵۹۹

کمانداران ریکرو به اردو دعوت شدند

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ریکرو از امروز (یکشنبه) در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی آغاز و تا ۲۷ فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی ریکرو برای شرکت در اردوی برون مرزی گوانگجو و سپس برای حضور در مرحله دوم جام جهانی چین از امروز وارد اردوی آمادگی می‌شوند. ملی‌پوشان ایران اول اردیبهشت ماه جهت برگزاری اردوی برون مرزی راهی گوانگجو در چین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اردوی تیم ملی کامپوند نیز از ۱۷ فروردین ماه در سایت آزادی آغاز می‌شود؛ کمانداران پس از کسب دو طلا و یک نقره در کاپ آسیایی تایلند، فردا (دوشنبه) وارد ایران خواهند شد.

همچنین دومین مرحله اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان در دو بخش ریکرو و کامپوند از ۱۱ تا ۱۶ فروردین ماه در سایت آزادی جهت مشخص شدن نفرات نهایی تیم ملی در این رده‌ها برگزار می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی ریکرو جام جهانی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، پدیده بلوری زاده، مربی تیم ملی زیر بیست سال دختران ایران برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختران آسیا که در کشور چین برگزار می‌شود سه بازیکن مشهدی را فراخواند.

رکسانا جدی، مبینا غفاریان، سارا بطا، بازیکنان خراسان رضوی دعوت شده به این اردو هستند.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی مشهدی تیم ملی جوانان پسران نیز پنج بازیکن را از مشهد، نیشابور و سبزوار به این اردو فراخواند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا ۲۰۲۴ از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

محمد بوژمهرانی، علی غفاریان، علی ثانیان، امیرعلی قلعه نوی، سروش رضوی و ابوالفضل صالحی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

دیگر خبرها

  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۶ فروردین استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی بیست و ششم فروردین استان قزوین