Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:48:38 GMT

آمادگی دستگاه‌های بسته بندی آب در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۷۱۹

آمادگی دستگاه‌های بسته بندی آب در کرمانشاه

علیرضا تخت‌شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این شرکت نیز مانند سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برد، در این میان تمامی مرخصی‌ها لغو و نیروها فراخوان و تجهیزات مورد نیاز نیز تأمین شده است.

وی افزود: سرکشی و بازرسی از شبکه‌های آب رسانی در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و کرند انجام شده و تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نیروهای امداد و حوادث پای کار هستند، گفت: حریم منابع آبی با کیسه‌های شن و ماسه تجهیز شده اند همچنین دستگاه‌های ژنراتور برق در این منابع آماده به کار هستند تا در صورت قطعی برق مشکلی حادث نشود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان‌ها نظیر هرسین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و کرند منابع تأمین آب چشمه و سراب است که در آنها تجهیزات لازم برای ذخیره سازی اضطراری آب تأمین شده است.

تخت‌شاهی بیان کرد: همچنین با توجه به بالا رفتن کدورت آب طی چندین نوبت در مناطق زلزله زده تصفیه خانه اضطراری در کرند غرب آماده به کار است.

وی همچنین از آمادگی دستگاه‌های بسته بندی آب خبر داد و خاطرنشان کرد: بالا رفتن کدورت آب به معنای آلودگی آب از نظر میکروبی و شیمیایی نیست.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه بیان داشت: از آنجا که منابع آبی استان کارستی هستند و در اثر بارش‌ها دچار کدورت می‌شوند احتمال اینکه برخی نقاط مانند کرندغرب، ریجاب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و هرسین با مشکل کدورت آب مواجه شوند وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نگران نباشند خاطرنشان کرد: مخازن آب در تمام شهرها پر شده و سعی بر این است مشکلی از نظر تأمین آب شرب نداشته باشیم.

تخت شاهی عنوان کرد: در شهرهایی که کدورت آب زیاد و امکان رفع سریع کدورت آب وجود ندشته باشد تعداد بسیار زیادی تانکر آب و نیز آب بسته بندی شده در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود مشکلی از نظر تأمین آب وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: سامانه رایگان ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارشات مردمی است.

کد خبر 4578926

منبع: مهر

کلیدواژه: آب آشامیدنی قصرشیرین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت

محمدمهدی برادران معاون وزیر صمت در سفر یک روزه خود به استان قزوین در بازدید از یک واحد تولیدی شهرستان آبیک گفت: افزایش تولید در حوزه شوینده کشور ما را از حالت واردکننده به صادرکننده تبدیل کرده است.

برادران اضافه کرد: تراز تجاری صنعت شوینده در حوزه صادرات به ۱۸۰ میلیون دلار رسیده و این در حالی است که تنها ۲۵ میلیون دلار واردات مواد اولیه شوینده داشتیم.

وی با بیان اینکه قزوین قطب تولید شوینده در کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: یکی از تولیدکنندگان عمده شوینده در این استان به تولیدکننده مواد اولیه شوینده تبدیل شده است.

معاون وزیر صمت در ادامه به مباحث مربوط به قاچاق و تقلب کالا‌ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته با ۳۰ نمونه تقلبی از یک نام تجاری برخورد شد که انجام این مساله بیانگر افزایش فعالیت متقلبان صنعتی دارد.

برادران گفت: متاسفانه امروزه سوداگران عرصه تولیدات صنعتی به مجهزترین وسایل چاپ و بسته بندی مجهز شده‌اند و حتی به حوزه آرایشی و بهداشتی نیز ورود پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه به آخرین تفاهمنامه این وزارتخانه با بانک مرکزی در راستای تامین ارز تولیدکنندگان اشاره کرد و یادآور شد: تصمیم گرفتیم که ارز تامین شده برای صنایع با نرخ سال قبل را در اختیار کارخانجات و واحد‌های تولیدی قرار دهیم.

برادران با بیان اینکه ۸۰ درصد بازار ارز در اختیار تولید کنندگان اصلی قرار دارد، ادامه داد: علی رغم اختلالات ارزی در بازار، تلاش شده تا رقابت در صنایع نساجی و صنایع عمومی همچنان به ثبات و مسیر خود ادامه دهند و عرصه را بر سوداگران ارز تنگ‌تر کنیم.

معاون وزیر صمت گفت: در حوزه صنایع بسته بندی نیز واحد‌های فعال و بسیار مناسبی داریم که رشد صعودی هم داشته اند تا جایی که در همین حوزه ۸۵ تا ۹۰ درصد صنعت بسته بندی ما به محصولات غیر فرهنگی اختصاص پیدا کرده که نشان از توسعه این صنعت دارد.

به گفته برادران، یکی از دغدغه‌های وزارت صمت همواره این بوده که با بسته‌بندی آسان و با قیمت مناسب بتواند محصول نهایی را با قیمت پایین به دست مشتریان برساند.

وی افزود: یکی از شرکت‌های مطرح صنعت بسته بندی کشور در همین استان قزوین توانسته از نظر طراحی و چاپ متناسب با نیاز بازار فعالیت درخشانی را از خود برجای بگذارد.

معاون وزیر صمت در ادامه بازدید خود، ۲ دستگاه چاپ سیلک را با اعتباری معادل ۵۰۰ هزار یورو در راستای چاپ روزانه ۵۰ هزار برگه در داخل خط تولید، افتتاح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)