Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:32:33 GMT

35 روستای شهرستان قزوین تخلیه اضطراری می شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۸۶۳

35 روستای شهرستان قزوین تخلیه اضطراری می شوند

قزوین – ایرنا – سرپرست فرمانداری قزوین گفت: 35 روستای این شهرستان برای جلوگیری از خسارات ناشی از حجم گسترده بارندگی تخلیه اضطراری می شوند.

محمد شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان قزوین در سه بخش از بخش های پنجگانه خود با مشکلات و چالش هایی هنگام بارندگی های گسترده مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری قزوین گفت: در بخش کوهین 11 روستا با 38 باب منزل در حریم و بستر رودخانه ها واقع شده اند که از بعد از ظهر امروز برای تخلیه آنها اقدام خواهد شد.
شفیعی اضافه کرد: در بخش الموت غربی نیز 24 روستا با 56 خانوار در حریم و بستر رودخانه ها شناسایی شده و اطلاع رسانی لازم برای تخلیه اضطراری آنها صورت گرفته است.
این مسئول افزود: در بخش الموت شرقی نیز با احتمال رانش در سه روستای اوانک، خشکچال و مدان مواجه هستیم چون این روستاها سابقه رانش زمین را هنگام بارندگی های گسترده داشته اند.
سرپرست فرمانداری قزوین اضافه کرد: خوشبختانه با بررسی های به عمل آمده در بخش مرکزی شهرستان هیچ خانه ای در بستر رودخانه قرار ندارد ولی برنامه ریزی های لازم برای کاهش خسارات و تلفات آبگرفتگی در سطح بخش اندیشیده شده است.
طی پیش بینی های اداره کل هواشناسی قزوین در 12 ساعت آینده حدود 70 تا 100 میلی متر بارندگی در استان قزوین محقق خواهد شد که احتمال وقوع سیلاب ها و خسارات های جانی و مالی را به دنبال دارد.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تخليه اضطراري بارندگي هاي شديد قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسن زينال زاده اظهار داشت: بدنبال اطلاع رساني در خصوص قطعي آب در مجتمع كورابلاغ مو ضوع بررسی و علت قطعي جريان آب در اثر سوختگي الكترو پمپ عنوان شد که با تلاش پرسنل اتفاقات امور،الكترو پمپ معيوب خارج و يك دستگاه الكترو پمپ جديد جايگزين آن شد.

وی افزود: با انجام اين عمليات مشكل قطعي آب شرب این مجتمع مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است