Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا تخت‌شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت : شرکت نیز مانند سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برد، در این میان تمامی مرخصی‌ها لغو و نیروها فراخوان و تجهیزات مورد نیاز نیز تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : سرکشی و بازرسی از شبکه‌های آب رسانی در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و کرند انجام شده و تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نیروهای امداد و حوادث پای کار هستند، گفت: حریم منابع آبی با کیسه‌های شن و ماسه تجهیز شده اند همچنین دستگاه‌های ژنراتور برق در این منابع آماده به کار هستند تا در صورت قطعی برق مشکلی حادث نشود.

وی گفت: در برخی شهرستان‌ها نظیر هرسین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و کرند منابع تأمین آب چشمه و سراب است که در آنها تجهیزات لازم برای ذخیره سازی اضطراری آب تأمین شده است.

تخت‌شاهی بیان کرد: همچنین با توجه به بالا رفتن کدورت آب طی چندین نوبت در مناطق زلزله زده تصفیه خانه اضطراری در کرند غرب آماده به کار است.

وی همچنین از آمادگی دستگاه‌های بسته بندی آب خبر داد و خاطرنشان کرد: بالا رفتن کدورت آب به معنای آلودگی آب از نظر میکروبی و شیمیایی نیست.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه بیان داشت: از آنجا که منابع آبی استان کارستی هستند و در اثر بارش‌ها دچار کدورت می‌شوند احتمال اینکه برخی نقاط مانند کرندغرب، ریجاب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و هرسین با مشکل کدورت آب مواجه شوند وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نگران نباشند خاطرنشان کرد: مخازن آب در تمام شهرها پر شده و سعی بر این است مشکلی از نظر تأمین آب شرب نداشته باشیم.

تخت شاهی عنوان کرد: در شهرهایی که کدورت آب زیاد و امکان رفع سریع کدورت آب وجود ندشته باشد تعداد بسیار زیادی تانکر آب و نیز آب بسته بندی شده در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود مشکلی از نظر تأمین آب وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: سامانه رایگان ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارشات مردمی است .

 

 

انتهای پیام/د

دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی گفت: نیروهای مسلح ایران با قدرت و قاطعیت آماده پاسخ به هرگونه تجاوزی هستند که منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

وی در گفت‌وگو با شبکه المیادین خاطرنشان کرد: برخی عقلا در آن طرف تلاش می‌کنند که مانع خطای مجدد رژیم صهیونیستی شوند اما از نظر ما دشمن همان دشمن است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: اگر به منافع ما تجاوز شود در همان سطح به آن پاسخ می‌دهیم.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین نیز گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم