Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@14:57:47 GMT

رضا رویگری: عاشق دید و بازدید در نوروز هستم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۸۴۷۴

به گزارش پارس نیوز، بازیگر سریال مختارنامه گفت: من عاشق سنت‌های خودمان هستم و نوروز در خانه مانده و به دید و بازدید می‌روم. چند روز ابتدایی نوروز را به دیدار با دوستان و خانواده می پردازم و اگر زمانی بود به سفر می روم.
رضا رویگری بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص فرارسیدن سال نو گفت: نوروز چند سال اخیر مثل همیشه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیم‌ها در هنگام نوروز انگار همه جا رنگ شده و آب پاشی شده بود. آن زمان دل‌ها به شدت به یکدیگر نزدیک بود و انگار زمین آسمان با آمدن نوروز خانه تکانی می‌کردند.

وی در همین راستا ادامه داد: نوروز در قدیم برای من آن قدر جذابیت داشت که من امروز هم نوروز را به یاد و عشق همان زمان سپری میکنم. زمانی که شادی بسیار بیشتر بود و همه چیز اینقدر سخت نشده بود.

بازیگر سریال مختارنامه با تاکید بر صله رحم در ایام عید افزود: من عاشق سنت‌های خودمان هستم و نوروز در خانه مانده و به دید و بازدید می‌روم. چند روز ابتدایی نوروز را به دیدار با دوستان و خانواده می پردازم و اگر زمانی بود به سفر می روم.

وی درباره شهر مورد علاقه‌اش برای سفر نوروزی اضافه کرد: برای سفر همه جای ایران را دوست دارم زیرا همه جای ایران سرای من است و ترجیح می‌دهم به جای سفر خارجی ایرانگردی کنم. شمال و جنوب و شرق و غرب ایران زیباست و برای من سفر در همه جای این سرزمین جذاب است اما متاسفانه این روزها کمی سفر برایم سخت شده است.

رویگری با تبریک سال نو و بهار نو خاطرنشان کرد: سال نو را به تمامی هموطنانم تبریک میگویم و امیدوارم در سال 98 سال بسیار بهتری را پیش رو داشته باشند. امیدوارم مردم دلشان بیش از سال پیش شاد بوده و جیبشان پرپول باشد. من تمام آرزویم این است که وقتی مردم را در کوچه و خیابان می بینم شاهد شادی آنها باشم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نوروز خانواده تئاتر سال نو زمین عشق شادی ایام عید ایران نوروز پارس عاشق رضا رویگری پارس نیوز دید و بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!