Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:00:17 GMT

راه های مواصلاتی استان فارس باز است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۸۶۴۴

راه های مواصلاتی استان فارس باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از معاونت اجتماعی فارس سرهنگ عبدالهاشم دهقانی ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان فارس، افزود: از صبح امروز یکشنبه ۱۱ فروردین شاهد بارش باران در سطح استان و اکثر محورهای مواصلاتی هستیم.

وی گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و نظر به بارش‌های رگباری باران، احتمال آبگرفتگی معابر در سطح استان وجود دارد که کلیه مسافران و رانندگان باید ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، به هشدارهای پلیس توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمالی فارس با بیان اینکه در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است، افزود: از کلیه مردم عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری به استان فارس خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر قبل از حرکت، از وضعیت محورهای مواصلاتی و سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

دهقانی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌ها بارندگی در سطح استان تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

رئیس پلیس راه شمالی فارس از رانندگان خواست تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌ها، از سلامت سیستم بخاری، ترمز، برف پاک کن و روشنایی خودرو اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 4579057

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز سیل نیروی انتظامی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند