Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس صالحی پس از دیدار با رئیس جمهوری در توئیت خود از نکات مورد تاکید دکتر روحانی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در این توئیت نوشته است: «در دیدار امروزم با رئیس جمهور، ایشان بر نکات متعددی تاکید داشتند از جمله: ارتباط بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان گروه مرجع اجتماعی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که تنها دولت در خطر دشمنان نیست، بلکه کشور و نظام در معرض تهاجم است. عزت و اعتلای ایران به این گفت و گو و مشارکت نیازمند است.»

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب خسارت سیل سیل خسارت سیلاب مسافران نوروزی اصفهان سیل گلستان خبرگزاری شبستان گلستان شهرستان آران و بیدگل رئیس جمهوری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت حضرت حمزه (ع)، و ضرورت به شخصیت آن بزرگوار گفت: مطالعه شخصیت حضرت حمزه و اعتنا و اهتمام وافر حضرات معصومین (ع) به خصوص وجود مبارک پیامبر (ص) به آن جناب، گویای این حقیقت است که اساساً در فرهنگ اسلامی، در خصوص شخصیت الهی حضرت حمزه (ع) الگونمایی صورت گرفته است.

وی با تبریک پیروزی ایران و حمایت از سپاه قهرمان در تبیینی از ابعاد عظمت عملیات وعده صادق به نکات ویژه عملیات گفت: ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران، این فقط نمایش قدرت بود نه اِعمال قدرت از نکات این عملیات بود.

وی با مقایسه عظمت عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیست‌ها در دمشق گفت: عظمت ۲۷ برابری جغرافیای عملیات ایران از دیگر نکات این عملیات است.

امام جمعه جم یادآور شد: عظمت عملیات در ناکام گذاردن پدافند سه مرحله‌ای غرب، در شفافیت عمل و اقدام، عظمت وعده صادق در ابعاد ژئوپولتیکی، عظمت اقدام ایران از نظر زمان عملیات، در نمایش بخشی از اقتدار دفاعی ایران، در بُعد پیوند میدان و دیپلماسی، در ابعاد بازی روانی و فرسایشی، در موفقیت در القا ناتوانی دشمن از دیگر نکات این عملیات است.

وی با بیان اینکه حماسه وعده صادق، تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود، افزود: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این عملیات «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی» بود و دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

وی بیان کرد: به‌مناسبت سال روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (۱۳۵۸ ش) گفت: رحمت خدا بر امام عظیم الشانی که این درخت تنومند امروز را کاشت تا ایران اسلامی صاحب عزت و اقتدار باشد.

وی با تقدیر از سپاه و بسیجیان شهرستان گفت: امام ما فرمود: شما پاسداران شما فرزندان دفاع مقدس و پرچم داران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید، رحمت خدا بر همه شهدای عزیز و شهدای سپاه و بسیج و سردار عزیز ما شهید سلیمانی عزیز و هم رزمانش باد.

وی گفت: در برنامه تجمع حمایتی در میدان امام حسین جم در کمترین زمان خود مردم خودجوش حضور پیدا کردند و امروز راهپیمایی حمایتی باشکوه خواهید داشت.

وی گفت: بحران‌های صهیونیست‌ها ناکارآمدی ناامیدی به آینده و بی‌اعتمادی به رژیم ناکامی در دستیابی به اهداف نظامی در جنگ غزه افزایش انزجار جهانی علیه رژیم صهیونیستی

امام جمعه جم بیان کرد: مطالبات امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) مطالبات حضرت آقا در مساله مهم حجاب که هم شرعی است هم قانونی و برخورد با هنجار شکنی باید قویاً دنبال شود و مسئولان به پرداختن و عملیاتی کردن مطالبات رهبری معظم اولی تر و مکلف هستند نباید در این مهم سهل انگاری یا غفلت شود که مصائب آن دامن همگان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مطالبی که ما عرض می‌کنیم و هدف آن جریان سازی است باید از طرف مردم همه پیگیری و تبدیل به مطالبه عمومی شود هم رسانه‌ها هم مردم هم مسئولین به آن بپردازند.

وی با اشاره به روز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی گفت: شیخ مصلح الدین سعدی بی تردید بزرگترین شاعری است که بعد از فردوسی آسمان ادب فارسی را با نور خیره کننده‌اش روشن ساخت و آن روشنی با چنان تلالویی همراه بود که هنوز پس از گذشت قرن‌ها از تأثیر آن کاسته نشده است.

کد خبر 6082483

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیران خارجه برزیل و الجزایر
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • کارهایی که فکرش را هم نمی‌کنید، اما عمرتان را زیاد می‌کنند
  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است