Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - خاویر زانتی، نایب‌رئیس باشگاه اینتر نسبت به احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به این باشگاه واکنش نشان داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ خاویر زانتی که روز گذشته (شنبه) برای بازی خیریه تیم‌های اینتر جاویدان و اسطوره‌های تاتنهام که در نهایت به برتری 5 بر 4 اینتری‌ها در ورزشگاه تازه تأسیس شده تاتنهام انجامید، در شهر لندن حضور داشت، نسبت به شایعه مذاکره‌اش با ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خاص که پس از اخراج شدنش از منچستریونایتد هدایت تیمی را برعهده نگرفته، پیش از این از علاقه‌اش برای بازگشت به اینتر سخن گفته بود.  

زانتی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما همیشه با علاقه زیادی با مورینیو ملاقات می‌کنیم چون لحظات فراموش‌نشدنی را با هم تجربه کرده‌ایم. ژوزه برای احوالپرسی پیش ما آمد و همه ما خوشحال بودیم. باید تأکید کنم که مورینیو سرمربی تیم اینتر جاویدان نبود و فرانچسکو تولدو این مسئولیت را عهده‌دار بود. ژوزه تنها برای ملاقات با ما آنجا بود.

علت خط خوردن نام ایکاردی از لیست اینتر برای بازی با لاتزیو

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا ممکن است در آینده‌ای نزدیک مورینیو به نیمکت اینتر بازگردد؟»، یادآور شد: این بی‌احترامی به لوچانو اسپالتی است که تیم را را برای بازی خیلی مهم مقابل لاتزیو آماده می‌کند. ما هنوز 10 بازی دیگر در پیش دارم و پس از آن به آینده فکر خواهیم کرد. امیدواریم در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

مورینیو بین سال‌های 2008 تا 2010 هدایت اینتر را برعهده داشت و این تیم را به دو قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوچانو اسپالتی منچستریونایتد ژوزه مورینیو اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوچانو اسپالتی منچستریونایتد ژوزه مورینیو اینترمیلان لوچانو اسپالتی منچستریونایتد ژوزه مورینیو اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس