Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان پیشونی سفید ۳ اعتقاد دارد در نوروز آدم‌ها باید افکار و رویکردهایشان هم تغییر کند در غیر این صورت با همان اندیشه‌ها و تفکرات کهنه و به روز نشده باقی می‌مانند. سیدجواد هاشمی بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما وتلویزیون است که البته در مقام مجری هم به قاب تلویزیون آمده است.   خودش هنوز هم به آن حال و هوای اجرا در «نوسفران» اعتقاد داردو می‌گوید اگر مجالی باشد و چنین فضا‌هایی فراهم شود دوباره حاضرم به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      کارگردان «پیشونی سفید ۳» در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی میزان در رابطه با فعالیت هایش گفت: «تورنادو» را ساخته و پرداخته کرده و منتظر اکران است و از طرفی نگارش فیلمنامه «شهر گربه‌ها» را آغاز کرده که به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.   هاشمی با تبریک عید نوروز به این نکته قابل تأمل اشاره کرد که: در نوروز اصولاً قرار است آدم‌ها نو بشوند و به غیر از این هم معنایی ندارد. خداوند همه طبیعت را نو می‌کند، ولی آدم‌ها این عادت را از خداوند نگرفتند که نو بشوند. توصیه می‌کنم فیلمسازان و هنرمندان ما در سال جدید خواستند کاری انجام دهند یک نوشوندگی در افکار و اندیشه‌شان ایجاد شود.
وی افزود: من دوست دارم در ۹۸ حرف نو بزنم و شکل تازه‌ای تولید کنم و اگر کسی شعر بگوید سبک نو بگوید و نوتر صحبت کند. تلویزیون و نگرش‌هایش یک پیشروی نسبت به سال قبل داشته باشند در رادیو گویندگان‌مان بالنده‌تر گفتمان انجام دهند. در اخلاق، کردار و روابط‌مان با دیگران نو شوندگی و بالندگی و طراوت را در دستور کار قرار دهیم.       هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: این‌گونه می‌شود که باید گفت: "نوروز بر ما مبارک است. " اگر نشویم به یک سال گذشته برگشتیم و قدمی برای جلو نگذاشتیم. فقط در این صورت سن‌مان بالاتر رفته است و به همین دلیل  تنها توصیه‌ای که می‌توانم این است که  هنرمندان حرف‌های تازه، افکار و اندیشه‌های نویی را به بازار هنر و هنرمندی عرضه کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید جواد هاشمی پیشونی س مجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان

اسماعیل پورحسن، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان گفت: در راستای حفظ و مرمت آثار تاریخی، پروژه کف‌سازی خانه محصصی با همکاری شهرداری آغاز شده است.

او افزود: متراژ این پروژه ۱۵۵متر و برآورد هزینه انجام شده بالغ بر۲۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: قبل از این پروژه نیز پروژه کف‌سازی کوچه محصصی به متراژ ۸۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته بود که به اتمام رسید و برای انجام آن حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

خانه بهرام محصصی واقع در میدان چهار پادشاهان شهر لاهیجان در سال ۱۳۸۴ و با شماره ۱۴۹۸۶ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید و قدمت آن بر اساس کارشناسی‌ها به دوره قاجار باز می‌گردد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت