Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:37:01 GMT

افزایش مسافران نوروزی قطار راه‌آهن ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۹۱۳۳

افزایش مسافران نوروزی قطار راه‌آهن ارومیه

ریتا خضرزاده، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۹۸، مسافران قطار راه‌آهن ارومیه افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه زمان حرکت قطارها در پیش از تعطیلات هر هفته دو نوبت بود، افزود: به دلیل افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز قطارهای ارومیه هر هفته سه نوبت مسافران را جابه‌جا می‌کنند و یک هفته در روزهای زوج و هفته دیگر در روزهای فرد حرکت قطارها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه هر قطار در هر نوبت ۴۵۰ مسافر را جابه‌جا می‌کند، ادامه داد: قیمت بلیت قطارها در ایام نوروز هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.
وی با بیان اینکه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ایام نوروز یک کیوسک اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگری در این راه‌آهن مستقر کرده است، تصریح کرد: این اداره‌کل در نظر دارد در صورت موافقت مسئولان شرکت راه‌آهن یک کیوسک اطلاع‌رسانی ثابت در این مکان مستقر کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن میراث فرهنگی گردشگری راه آهن راه آهن ارومیه قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیراجرایی خط ۷ مترو تهران گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط ۷ مترو تهران امسال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این بخش، معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند.

یاشار لطفی افزود: با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷، سر فاصله حرکت قطار‌ها در این خط تا ۸ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران درباره آخرین وضع تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: عملیات حفاری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی به اتمام رسیده و بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاه‌های آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، درحال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

یاشار لطفی افزود: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره‌ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی