Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@19:19:41 GMT

آماده باش کامل نیروهای فنی مخابرات استان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۹۱۴۹

آماده باش کامل نیروهای فنی مخابرات استان

خراسان شمالی- سومین جلسهمدیریت بحران مخابرات استان با حضور علی هاشمی مدیرعامل مخابرات منطقه خراسان شمالی و جمعی از مدیران و مسئولین واحدها و مراکز فنی و مخابرات شهرستان های مختلف استان تشکیل شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، به دلیل ورود سامانه جدید بارشی به استان خراسان شمالی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل ،مدیریت کمیته بحران مخابرات منطقه خراسان شمالی صبح امروز با حضور علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه استان و جمعی از مدیران و مسئولین واحدها و مراکز فنی مخابرات شهرستان های مختلف استان تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی هدف از برگزاری این جلسه را پیش بینی تدابیر لازم در مقابله با ایجاد بحرانهای احتمالی به دلیل ورود سامانه بارشی جدید به استان و اتخاذ تصمیمات متناسب با شرایط جوی به منظور حفظ و پایداری شبکه ارتباطی در نقاط گوناگون استان دانست. وی ادامه داد: در این نشست هر یک از مسئولین به بیان گزارشی از روند اجرای فعالیتهای نیروهای فنی در روزهای ابتدای سال جدید در مقابله با بحران سیل در استان بویژه در مناطق مانه و سملقان ،شیروان و اسفراین پرداخته و از ادامه آمادگی کامل نیروها و کارشناسان فنی  در حوزه های مختلف مخابرات منطقه در طی روزهای باقیمانده هفته جاری جهت حفظ پایداری شبکه ارتباطی، خبر دادند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آماده باش مخابرات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش فارس، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است