Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:25:18 GMT

جاده دهلران به مهران و آبدانان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۰۴۱

جاده دهلران به مهران و آبدانان مسدود شد

مجید عسگری عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعلت طغیان رودخانه میمه در 10 کیلومتری دهلران و عبور آب از روی این پل لذا محور دهلران به مهران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
وی افزود: پلیس راه و نیروهای انتظامی و راهداری هم اکنون در محل حضور دارند.
رئیس ستاد بحران دهلران از مردم خواست از نزدیک شدن به محل پل و طغیان رودخانه خودداری و رانندگان نیز مسیرهای دیگر را برای تردد انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری گفت: محور دهلران به مورموری و شهرستان آبدانان هم بدلیل طغیان رودخانه تله زی و دیگر رودخانه های مسیر از سمت دهلران به آبدانان مسدود شده و رانندگان از تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی خود داری کنند.
وی یادآور شد: تمام جایگاه های سوخت شهرستان فعال هستند و در زمینه تامین سوخت مشکلی وجود ندارد.
فرماندار دهلران اضافه کرد: سیلاب وارد مزارع شده و تاکنون از میزان خسارات به مزارع خبری دریافت نشده است.
عسگری از مردم خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه و تماشای سیلاب خودداری و هر گونه اخبار مربوط به بارش ها و سیل را از ستاد بحران شهرستان دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند و هر گونه اطلاع رسانی در این زمینه از طریق فرمانداری و صدا و سیما انجام می شود.
وی در خصوص سد دویرج هم گفت: با رها سازی آب در روزهای گذشته و داشتن ذخیره به مقدار کافی تا این ساعت مشکلاتی در خصوص این سد وجود ندارد.
7175/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه سیل صدا و سیما مسدود دهلران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است