Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت : حوالی ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه بامداد یکشنبه در محور کرمانشاه ماهیدشت یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در پی این حادثه یک تن کشته و یک نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی تک سفر ایرانیان کرمانشاه بود که با چهار مسافر از عسلویه به سمت کرمانشاه می‌رفت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در حادثه دیگری حوالی ساعت ۸:۴۵ یکشنبه در کیلومتر ۴۶ محور رباط در استان خراسان شمالی بر اثر برخورد کامیون بنز با دو دستگاه پراید متاسفانه سه تن کشته و یک تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: بنابر نظر کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ راننده کامیون بنز علت این حادثه ناگوار بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مهمترین تصادفات روز شنبه اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت ۲۰ روز شنبه در کیلومتر ۱۰ محور مورچه خورت در استان اصفهان بر اثر برخورد کشنده بنز با وانت مزدا، سمند، پژو ۴۰۵ و پراید متاسفانه ۳ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه کشنده بنز گزارش شده است.

وی گفت: همچنین در حادثه دیگری در همین ساعت در کیلومتر ۳۰ محور اراک در پی عدم رعایت حق تقدم دستگاه سواری دنا و برخورد آن با سواری سمند متاسفانه ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به دو تصادف دیگر که حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه رخ داد اشاره کرد و گفت: در حادثه اول که در کیلومتر ۴۰ محور کیاشهر انبارسر بین یک دستگاه سواری سمند و پژو ۴۰۵ رخداد پنج تن مجروح شدند که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه سواری سمند بوده است.

وی گفت: در عین حال در تصادف دوم که در کیلومتر ۲۵ محور کنگان در اثر واژگونی یک دستگاه ام وی ام رخ داد و یک نفر کشته و ۳ تن مجروح شدند که علت این حادثه ناگوار خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا یادآور شد: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۲:۱۰ بامداد شنبه رخ داد یک دستگاه اتوبوس بنز به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با کامیون برخورد کرد که در این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شد.

 

 

انتهای پیام/د

یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین