Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، عصر امروز یکشنبه 11 فروردین‌ماه، با برگزاری 2 دیدار خاتمه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم نفت مسجدسلیمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که از ساعت 17:45 امروز آغاز می‌شود، سپاهان با ترکیب اولیه پیام نیازمند، حسن جعفری، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عزت‌اله پورقاز، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، محمد کریمی و کی‌روس استنلی سوارز به میدان می‌رود.

ساعت دیدار سپاهان و نفت مسجدسلیمان تغییر کرد سپاهان و نفت مسجدسلیمان؛ در انتظار اشتباه رقیبان قلعه‌نویی: ذوب‌‌آهن موقعیت 30 درصدی هم نداشت/ ما سپاهانیم و همیشه به ما ظلم می‌شود!

گفتنی است این 2 تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که سپاهان هم‌اکنون با 43 امتیاز و پس از تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و نفت مسجدسلیمان با 18 امتیاز چهاردهم است.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت که بر همین اساس ترکیب ۱۱ نفره تیم ایران به شرح زیر اعلام شد:

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: نیروهای جوان تر را به تیم ملی آوردیم

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ و مهدی طارمی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225401 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)