Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:11:32 GMT

750 تور نوروزی در کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۹۸۰

750 تور نوروزی در کرمان برگزار شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، 'غلامرضا فرخی' با بیان اینکه کرمان داری جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری فراوانی است افزود: این استان هفت اثر ثبت جهانی را در خود جای داده که سالانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از این آثار دیدن می کنند.
وی تصریح کرد: معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کرمان سبب شد خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به سوی این استان سوق داده شود که می توان با کمی درایت و همکاری دستگاه های دولتی و خصوصی این تعداد گردشگران را چندین برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه تبلیغات و معرفی گسترده جاذبه های گردشگری در دستور کار این اداره کل قرار دارد، افزود: باید تبلیغات سنتی جاذبه های گردشگری را که روشهایی هزینه بر و کم اثر هستند کنار گذاشت و به روشهای نوین بازاریابی روی آورد.
فرخی حضور پررنگ در فضاهای مجازی در راستای معرفی جاذبه ها را از رویکردهای نوین در بازاریابی و تبلیغات صنعت گردشگری دانست و تاکید کرد: باید نگاه مسئولان، دست اندرکاران و مردم به جذب گردشگر و رونق این صنعت تغییر یابد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نماهنگ های کوتاه به منظور معرفی جاذبه ها و قابلیت های گردشگری، آثار فرهنگی، تاریخی و همچنین صنایع دستی و آداب و رسوم شهرستانها تهیه شد که به صورت مستمر از طریق شبکه های اجتماعی منعکس می شود.
3029
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آداب و رسوم تبلیغات جاذبه های تاریخی روابط عمومی گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به نگاه خاص رئیس جمهور امروز گردشگری به گفتمان قوی در این استان تبدیل شده و باید از این قابلیت و ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: ژئوتوریسم، اکوتوریسم و طبیعت‌گردی از ظرفیت‌های بام ایران است که با توجه به گفتمان و مطالبه‌گری ایجاد شده این قابلیت باید حفظ شود.

جیلان اضافه کرد: این استان پارسال در بخش مرمت بنا‌های تاریخی رتبه سوم کشور و در خصوص برخورد با حفاران و دستگیری‌هایی که انجام شده رتبه ممتاز را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید

شناسایی چهار هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی ملموس و ناملموس

وی بیان داشت: چهارمحال و بختیاری بهشت حفاری کشور بوده و در دو سال اخیر ۷۰ دستگاه انواع فلزیاب در این استان کشف و ضبط شده است.

جیلان یادآور شد: از سال گذشته طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری براساس قراردادی با دانشگاه شهرکرد آغاز شد که اُمید است تا دو سه ماه آینده در دسترس قرار گیرد.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری ۱۰۸ جاذبه طبیعی، ۶۷۴ جاذبه فرهنگی تاریخی، ثبت ۷۲۷ اثر در فهرست آثار ملی، هشت اثر دست‌ساز، ۱۲ روستای هدف گردشگری، ۱۵ منطقه گردشگری مصوب، ۱۴ هتل، چهار هتل‌آپارتمان، ۵۱ مرکز دفتر خدماتی مسافرتی، پنج مرکز تفریحی سرگرمی، ۷۴ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۰۲ صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • تداوم خدمات‌رسانی در فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه