Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تنش‎های داخل بازی از نیمکت استقلال به داخل زمین منتقل شده بود و روی بازی تاثیر گذاشت.

طرفداری - محسن خلیلی، پس از برد سرخپوشان در دربی 89 اظهار داشت:

بابت پیروزی دربی 90 خوشحال هستیم چون خانواده پرسپولیس از ما راضی است ولی فرصتی برای خوشحالی نداریم. اگر بخواهیم در بازی که انجام شد، متوقف بشویم قطعا بازی های بعدی را از دست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله از سوی سرمربی مورد تاکید قرار گرفته است و همه اعضای تیم نسبت به آن علم و آگاهی دارند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وی ادامه داد:

بعد از هر بازی بلافاصله باید تمرکز خودمان را روی بازی بعدی ببریم که ممکن است در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا یا جام حذفی باشد. در تمام بخش‌ها برای بازی بعد برنامه می‌ریزیم. در بخش فنی که همه امور زیر نظر سرمربی است ولی ما و باشگاه هم تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط با کمترین تنش برای تمرین و سفر و اقامت فراهم باشد. به معنای واقعی اصلا زمانی نمی‌ماند که بخواهید لحظه‌ای متوقف بشوید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تحلیل‌های گوناگونی که درباره شانس قهرمانی مطرح می‌شود اضافه کرد:

وارد بحث فنی نمی‌شوم ولی شرایط جدول گویای همه چیز است. بازی با استقلال هم در کنار دربی بودن از این جهت اهمیت داشت. واقعا نمی‌توانستیم تصور تساوی را هم داشته باشیم. همانطور که آقای برانکو هم تاکید کردند؛ برای بازی با پیکان هم به کمتر از 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم. تا زمانی که به قهرمانی نرسیم نمی‌توانیم نگاه دیگری داشته باشیم. خیلی مهم است که در صدر جدول قرار داریم و می‌خواهیم این موقعیت برتر را حفظ کنیم. در این شرایط مهم است که همگی ما روی کارهای خودمان متمرکز باشیم. از همه ارکان تیم و باشگاه گرفته تا هواداران و پیشکسوتان تعیین کننده هستند. با این نگاه قطعا شانس ما افزایش پیدا می‌کند. من همین جا باید باز هم از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر حمایت و پشتیبانی که دارند تشکر کنم. این حمایت‌ها به ویژه در شرایط سخت به شدت اثرگذار است. هر تیم یا بازیکنی می‌تواند روز بد داشته باشد و در آن روزها این حمایت‌ها ارزش و اثر مضاعف پیدا می‌کنند.

خلیلی درباره فاصله کم بازی‌ها و تعدد سفرها در روزهای پیش رو خاطر نشان کرد:

شرایطی است که با آن روبرو هستیم. برخی رقبای آسیایی ما بازی‌هایشان در لیگ‌های داخلی رو به پایان است و تحت این فشار نیستند و برخی رقبای داخلی ما هم با این وضعیت مشابه ما روبرو نخواهند بود و در بهترین شرایط روبروی ما قرار می‌گیرند. در آسیا با حریفانی روبرو هستیم که نیازی نیست درباره امکانات آنها سخن بگوییم ولی از سوی دیگر پرسپولیس با سختی و دشواری خو گرفته است. ما هم باید روی دارایی‌های خودمان حساب کنیم که از جمله به هواداران اشاره می‌کنم. اسلحه دیگر ما آقای برانکو است. دارایی دیگر ما قدرت اراده و تعصب بازیکنان است که روحیه آنها با یک پرسپولیس جاه طلب خو گرفته است. آنها فشار خیلی زیادی را تحمل می‌کنند و به جان می‌خرند.

وی درباره بعضی تنش‌های پیش آمده در جریان بازی روز شنبه که با بعضی رفتارهای تحریک آمیز سرمربی استقلال و همکاران وی قبل از شروع مسابقه نسبت به هواداران پرسپولیس نیز همراه بود، عنوان کرد:

مشکل اصلی شلوغی کنار زمین در سمت نیمکت استقلال بود. درگیری‌ها از آن جا شروع شد. از همان دقیقه اول شروع به اعتراض کردند وگرنه ما که داشتیم کار خودمان را با آرامش دنبال می‌کردیم. این بازی هم به خودی خود با فشار روانی روی بازیکن و تیم داوری همراه است. مسایلی که از نیمکت استقلال شروع شد دلیل انتقال تنش به داخل زمین و حتی سکوها بود و داشت روی بازی هم تاثیر می‌گذاشت که در نهایت پرسپولیس مزد برتری خودش را گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد سوخته شده داخل بشکه اسید در ارتفاع لواسانات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواخر اسفندماه سال گذشته، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس غلامحسین صادق‌زاده قرار گرفت، گفت: چند روزی می‌شود برادرم به نام محسن که به صورت مجردی در خانه‌اش زندگی می‌کند، ناپدید شده و تلفن همراهش نیز خاموش است. ساعتی پیش نیز دوست برادرم تماس گرفت و مدعی شد که محسن یک نفر را به قتل رسانده و برای اختفای جسد و معدوم کردن مقداری مشروبات الکلی، به کمک نیاز دارد!

بیشتر بخوانید: قتل دندانساز جوان در لرستان + جزئیات

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) با دستور بازپرس جنایی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در نخستین‌ گام دوست فقدانی را به نام آرش هدف بازجویی قرار دادند؛ او در اظهارات ضد و نقیضی گفت: هنگامی که محسن از طریق تماس تلفنی درخواست کمک کرد، به خانه‌اش رفتم اما فقط مشروبات الکلی را معدوم کردیم؛ جسد را ندیدم به هیچ عنوان نیز قبول نکردم که آن را مخفی کنم!

بازپرس جنایی در این شاخه از تحقیقات دستور داد تا اقدامات اطلاعاتی کلید زده شود که مشخص شد، چند روز قبل از اینکه فقدانی محسن اعلام شود از کارت بانکی‌اش در یک مغازه مصالح‌فروشی بشکه خریداری شده است که همین سرنخ کافی بود تا گره‌ای از این پرونده مرموز باز بشود.

طولی نکشید که کارآگاهان به سراغ مغازه مصالح‌فروشی رفتند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند زن جوانی این بشکه آبی‌رنگ را خریداری کرده که در ادامه اقدامات اطلاعاتی حاکی از آن بود، زن جوان نامزد آرش است!

همین کافی بود تا آرش و نامزدش با دستور قضایی دستگیر شوند؛ زن جوان در همان بازجویی‌های اولیه گفت: چند وقت قبل با آرش نامزد کردم؛ برای خرید لوازم به سمت جنوب تهران رفتیم اما او ناگهان ترمز کرد و به بهانه‌ این که جای پارک نیست یک کارت بانکی به من داد و درخواست کرد تا به مغازه مصالح‌فروشی بروم و یک بشکه بخرم؛ پس از اینکه خرید را انجام دادم بشکه را داخل صندوق عقب گذاشتیم و به سمت خانه محسن رفتیم؛ در آنجا آرش تنهایی با بشکه به خانه مورد نظر رفت و بیست دقیقه بعد به پایین آمد!

با قوت گرفتن فرضیه به قتل رسیدن آرش توسط زن و مرد جوان، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی به صورت ویژه‌ای توسط تیم جنایی کلید زده شد و بررسی‌ها نشان می‌داد، اوایل فروردین‌ماه امسال، جسد سوخته یک مرد در داخل یک بشکه آبی زنگ در گردنه برگجهان منطقه لواسانات به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شده بود که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند که مرد جوانی به قتل رسیده و عاملان جنایت جسد را به همراه محلول اسید داخل بشکه قرار داده و پس از انتقال به ارتفاعات گردنه برگجهان پا به فرار گذاشته‌اند.

با توجه به شباهت سرنخ‌های موجود داخل پرونده فرد فقدانی و جسد کشف شده در لواسانات، خانواده محسن برای آزمایش‌های DNA راهی پزشکی قانونی شدند که از سوی متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد، جسد سوخته متعلق به محسن است؛ از سوی دیگر اقدامات فنی نشان می‌داد، آرش با پسر جوانی برای از بین بردن جسد به صورت پیامکی در ارتباط بوده و به برای او نوشته است: "بیل را خریدی؟!"

در مرحله بعدی، کارآگاهان پسر جوان را بازداشت کردند که او در جریان بازجویی‌ها گفت: آرش مرتکب قتل شده است؛ او چندی قبل به من زنگ زد و درخواست کرد در ازای دریافت پول یک جسد را از بین ببریم؛ به‌خاطر همین به آدرسی که فرستاده بود رفتم. جسد و محل اسید را با کمک یکدیگر داخل بشکه آبی‌ رنگ قرار دادیم، پس از آن به تنهایی بشکه را به ارتفاعات گردنه برگجهان بردم و بلافاصله فرار کردم.

با دستور قاضی غلامحسن صادق‌زاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هفتم دادسرای امورجنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227787 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید
  • کشف جسد سوخته شده داخل بشکه اسید در ارتفاع لواسانات
  • ستاره سابق استقلال و پرسپولیس: من روماریوی ایران بودم اما حالا کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد!
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان