Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:20:21 GMT

سرمربی کاسپین از فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۲۸۸

سرمربی کاسپین از فوتبال خداحافظی کرد

بوشهر-ایرنا- سرمربی و بازیکن تیم فوتبال کاسپین قزوین به دلیل انتخابش به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال از سمت های خود در تیم کاسپین خداحافظی کرد.

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی در این ارتباط پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر درجمع خبرنگاران گفت: باتوجه به انتخابم به سمتی کشوری دیگر شایسته نیست که بخواهم در عرصه منطقه ای به فعالیت بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: آغاز رسمی فوتبالم از بوشهر و در دیدار تیم های نیرو محرکه قزوین و شاهین بوشهر بود و امروز پس از گذشته 20 سال از عرصه بازیگری کناره گیری می کنم تا شروع و پایان فوتبال در بوشهر و استادیوم شهید بهشتی بوشهر رقم خورده باشد.
دقیقی در ارتباط با بازی تیمش با ایرانجوان بوشهر نیز گفت: کاسپین برای این بازی بدون کمترین استراحت به مصاف ایرانجوان رفت ولی با این وجود نمایش قابل قبولی از خود بر جای گذاشت.
وی ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی باشگاه تیم کاسپین تنها با 13 بازیکن راهی بوشهر شد.
دقیقی یادآورشد: سقف قرارداد بازیکنان کاسپین 300 و برخی از آنها نیز 60 میلیون ریال است که این باعث شده تا برخی از بازیکنان از لحاظ مالی در شرایط دشواری قرار گیرند.
وی افزود: این تیم متعلق به دفتر امور شهری استانداری قزوین است ولی به جز شهرداری قزوین سایر شهرداری های استان حمایتی از این تیم نمی کنند.
ایرانجوان با این برد همچنان با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول گروه خود باقی ماند و تیم کاسپین نیز با 26 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.
ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و پنجم بازی ها به مصاف مقاومت تهران می رود و تیم کاسپین قزوین نیز با آوالان کامیاران دیدار می کند.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سرمربي بازيكن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند، اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین