Web Analytics Made Easy - Statcounter

با یک کامبک دلچسب، چلسی در کورس کسب سهمیه باقی ماند.

طرفداری- کاردیف و چلسی در حالی از ساعت ۱۷:۳۵ به وقت ایران در ولز رو به روی هم قرار گرفتند که میزبان برای فرار از سقوط و مهمان با اندیشه کسب سهمیه لیگ قهرمانان پا به این مسابقه گذاشته بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۳۱ مارس ۲۰۱۹ | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس | هفته سی و دوم

ورزشگاه: کاردیف

داور: کریگ پاوسون

گلزنان: ویکتور کاماراسا (۴۶) برای کاردیف | سزار آزپیلیکوئتا (۸۵) و روبن لوفتوس چیک (۱+۹۰) برای چلسی

ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی

تکمیل می‌شود

شرح گل‌ها

کاردیف ۱-۰ چلسی؛ کاماراسا (۴۶): گونارسون تک ضرب توپ را به آرتر رساند و او هم بدون حرکتی اضافی توپ را با ارسال کوتاهی به محوطه جریمه فرستاد؛ در آنجا کاماراسا با شوت پای راست خود کپا را غافلگیر کرد و دروازه‌بان اسپانیایی چلسی تنها شاهد باز شدن دروازه خود توسط هموطنش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاردیف ۱-۱ چلسی؛ آزپیلیکوئتا (۸۵): کرنر ارسالی از سمت راست با اثر گذاری آلونسو با یک ضربه سر، در تیر دورتر به آزپیلیکوئتا رسید و او هم با ضربه‌ای ساده حساب کار را ۱-۱ کرد. تصاویر آهسته نشان دادند که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

کاردیف ۱-۲ چلسی؛ لوفتوس چیک (۱+۹۰): سانتر ویلیان از سمت راست از همه گذشت و در تیر دورتر روی سر لوفتوس چیک فرود آمد تا او به زیبایی توپ را به گوشه دروازه هدایت کند و کاری هم از دست اتریج بر نیاید. 

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که تاد بولی مالکیت این باشگاه لندنی را برعهده گرفت، وضعیت چلسی به خوبی پیش نرفته است؛ نه روی چمن و نه بیرون از زمین. و رومئو لاویا آخرین مورد در فهرست طولانی این نمونه‌هاست.

این بازیکن بلژیکی که در تابستان با مبلغ 62 میلیون یورو از ساوتهمپتون به خدمت گرفته شد، در این فصل تنها 32 دقیقه بازی کرد و تا شروع فصل 25-2024 بیشتر از این بازی نخواهد کرد.

چلسی در وبسایت خود نوشت: "ارزیابی‌های پزشکی اخیر تایید کرده لاویا که در ماه دسامبر مقابل کریستال پالاس از ناحیه ران آسیب دید، دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد."

این خبر ناراحت کننده‌ای بود که روند پیشرفت دوران حرفه‌ای یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های لیگ را دگرگون کرده است. لاویا علی‌رغم این ناکامی، یک فصل عالی را در ساوتهمپتون پشت سر گذاشته بود و به تیم ملی بلژیک هم دعوت شد.

با این حال، چلسی برای شکست دادن لیورپول و یورگن کلوپ رقم قابل توجهی را به تو پرداخت کرد اما تا اینجای کار برای او خوب پیش نرفته است. این بازیکن که سابقه حضور در تیم جوانان منچسترسیتی را دارد، 32 دقیقه مقابل کریستال پالاس در پیروزی 2-1 چلسی بازی کرد و تا ماه دسامبر از میادین دور بود. و سپس او دوباره مصدوم شد... به همین دلیل این‌بار تایید شد که تا پایان فصل دیگر بازی نخواهد کرد.

این یک اتفاق ناراحت کننده برای بازیکن و باشگاه است که انتقال او به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد. از جمله خود این فوتبالیست که پس از اطلاع از مدت زمان دوری تا پایان فصل در اینستاگرام بیانیه‌ای منتشر کرد: "سلام به خانواده چلسی، همانطور که می‌دانید، و با وجود تلاش‌های بی‌شمارم، بقیه فصل را از دست خواهم داد. این فصل ناامید کننده‌ای برای من بود که نتوانستم به هم تیمی‌هایم کمک کنم. من این تیم، این نشان و حضور در زمین را بیش از هر چیز دوست دارم. باور کنید هر روز تمام تلاشم را کردم تا برگردم. از محبت، حمایت و انتقاد شما متشکرم، زیرا همه آن‌ها روی من تأثیر مثبت می‌گذارند. نمی‌توانم برای بازگشت صبر کنم تا لحظات خاص زیادی را با هم به اشتراک بگذاریم. به زودی شما را می‌بینم."

دیگر خبرها

  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم