Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:59:13 GMT

تور نوروزی مسافرین از اماکن گردشگری دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۳۸۳

تور نوروزی مسافرین از اماکن گردشگری دشتی برگزار شد

احمد شیخیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تور از دوم فروردین ماه به مدت 10 روز برگزار شد و مسافران نوروزی به صورت رایگان از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی عمارت شیرینه و قلعه محمد خان در شهر خورموج ، کلات حیدری، کلوت های مند، منطقه گردشگری بنگه بازدید کردند.
وی اضافه کرد: از اهداف مهم این تور آشنایی بیشتر مسافران با جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی و اماکن تاریخی شهر خورموج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار خورموج گفت: جذب توریست و گردشگر یکی از بهترین راهها برای ایجاد اشتغال و تبادل فرهنگ و آداب و رسوم است که این برنامه با حمایت شورای اسلامی و تلاش کارکنان شهرداری خورموج برگزار شد.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 41 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری حنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آداب و رسوم جاذبه های گردشگری شهرداری گردشگری مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر شاهدیه در حوزه میراث فرهنگی گفت: شهر شاهدیه با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که از نظر میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی تپه‌های بسیار زیبا باغات انار ویژه‌ای دارد که، یک مجموعه کاملی از جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است.


رستگاری با اشاره به نیاز شاهدیه در معرفی بیشتر به هموطنان برای توسعه پایدار گردشگری گفت: در این راستا در چند سال گذشته مجموعه شهردای و شورای اسلامی شهر شاهدیه همت کرده و برای بازسازی معابر به شکل سنتی، احیای بافت تاریخی و باغات گام‌های بسیار موثری را برداشته اند.


وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز چهار طرح ارزشمند در محدوده مرکزی بافت تاریخی شاهدیه توسط شهرداری با اعتبار بیش از صد وبیست میلیار ریال در حال اجرا است.


رستگاری گفت: کارگاه خشت زنی کف و بدنه سازی و احیای باغات از جمله این اقدامات است که قطعا برای توسعه پایدار گردشگری شهر شاهدیه موثر است.

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد