Web Analytics Made Easy - Statcounter

به هیچ وجه مردم در مسیر سد گلپایگان، سد کوچری و اطراف رودخانه قرار نگیرند، چرا که خطر جانی وجود دارد، باز هم توصیه می‌کنم از نزدیک شدن به رودخانه خودداری کنند. آفتاب‌‌نیوز : فرماندار گلپایگان گفت: گنجایش سد گلپایگان تکمیل و ظرفیت سد کوچری هم رو به اتمام است و مردم از قرار گرفتن در مسیر رودخانه و همچنین این دو سد خودداری کنند، چرا که خطر جانی آنان را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین یارمحمدیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سرریز شدن سد گلپایگان اظهار داشت: آب‌گیری سد گلپایگان با گنجایش بیش از 36 میلیون متر مکعب تکمیل شده و اکنون در حال سرریز شدن است.
وی با اعلام به اهالی گلپایگان، روستای عباس آباد و اطراف آن مبنی بر دوری از رودخانه‌ها، افزود: به هیچ وجه مردم در مسیر سد گلپایگان، سد کوچری و اطراف رودخانه قرار نگیرند، چرا که خطر جانی وجود دارد، باز هم توصیه می‌کنم از نزدیک شدن به رودخانه خودداری کنند.
فرماندار گلپایگان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم سد کوچری به‌زودی سرریز شود، گفت: آب‌گیری سد کوچری با ظرفیت 207 میلیون متر مکعب تا حداکثر یک ماه آینده تکمیل می‌شود.
وی تصریح کرد: امسال بارندگی خوبی داشتیم ولی همه این محاسن می‌تواند به بحران تبدیل شده و بحران انسانی را در پی داشته باشد.
یارمحمدیان ادامه داد: مردم باید از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و به اخبار منابع موثق، فرمانداری و دیگر دستگاه‌های دولتی توجه کنند و روستاهای اطراف نیز آمادگی عمل کردن به اطلاعیه‌ای که از فرمانداری ارسال می‌شود را داشته باشند.
فرماندار گلپایگان در پایان از همه دستگاه‌های دولتی خواست تا آمادگی کامل داشته باشند و از بروز اتفاق در شهرستان جلوگیری کنند.منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سد گلپایگان کوچری رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده رود گفت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه جهت تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، الزامات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، تاکید می‌شود جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه|، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.

کد خبر 745376

دیگر خبرها

  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان
  • ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سرریز شدن ۲ سد خاکی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • بارندگی مسیر گُشت به سراوان را بست
  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی