Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@03:26:16 GMT

آماده‌باش ستاد بحران شهرداری رشت در روزهای بارانی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۶۳۱

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در جریان بروز سیلاب های اخیر در برخی از نقاط کشور اظهار کرد: بروز سیلاب های اخیر در برخی از نقاط کشور زنگ خطر را در این باره برای شهرهای دیگر که دارای شرایط اقلیمی مشابه هستند به صدا درآورد.

وی به اعلام نظر کارشناسان هواشناسی‌پیرامون شرایط آب و هوایی چند روز آینده در استان‌های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: بارندگی مداوم ممکن است به بروز آبگرفتگی و مشکلات متعاقب آن منجر شده و در این راستا طی تماس با سرپرست شهرداری و حوزه معاونت خدمات شهری به آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری به منظور مقابله با آبگرفتگی و غیره در روزهای پیش رو تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزاد با تاکید بر اینکه شهروندان نگران آبگرفتگی در سطح شهر نباشند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی و مشکلات متعاقب آن می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و یقین بدانند در اسرع وقت مشکلات‌شان برطرف می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با قدردانی از پرسنل حوزه های خدمات رسان شهرداری گفت: نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت به منظور پیشگیری از بروز هر گونه بحران طی روزهای اخیر دائما در حال خدمات‌رسانی بوده و امیدواریم پس از این نیز با تلاش‌های بی وقفه آنان مشکلی در شهر اتفاق نیافتد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش بارش باران کمیسیون بهداشت محیط زیست شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد بیش از ۶۵۰ تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در شهرداری یزد برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد، با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین ۱۴۰۳ در پی شدت بارش‌ها بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان در خصوص آب گرفتگی معابر و جوی‌های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان‌ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آب گرفتگی معابر گزارش شده است.

پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه‌ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.

کد خبر 746726

دیگر خبرها

  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟