Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:10:25 GMT

ساکنان «شادچای» هشدار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۷۶۶

ساکنان «شادچای» هشدار گرفتند

تهران- ایرنا- فرماندار بهارستان گفت: 60 خانه در حاشیه رودخانه «شادچای» این شهرستان قرار دارد که باتوجه به احتمال وقوع سیلاب به ساکنان آنها هشدار داده شده است.

به گزارش ایرنا بیژن سلیمانپور عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه شادچای ازجمله مشکلات است که در معرض خطر سیلاب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی به دنبال اخطاریه هوئاشناسی، مدیریت بحران بهارستان به حال آماده باش درآمده است.
وی از شهروندان خواست که به هشدارها توجه کنند و از نزدیک شدن به رودخانه ها هنگام شدت گرفتن بارش ها بپرهیزند.
تهرام/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد بحران رودخانه شادچاي بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

فرماندار کاشان ضمن اشاره به بروز سیلاب در برخی مناطق کاشان، گفت: کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: سامانه بارشی از ظهر امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط روز آینده ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در بیان هشدار به شهروندان نسبت به عدم تردد در مسیر سیل و رودخانه‌های فصلی تاکید کرد: لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری کنند.

وی افزود: در شهر کاشان نقاط روستایی بخش مر‌کزی خرمدشت، چالقره، خنب، جزه، دره و یزد اباد و نقاطی از شهر کاشان لتحر، بلوار امام رضا (ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

محمدی فشارکی در بیان جزئیات رخدادهای به واسطه بارش باران در شهرستان کاشان تصریح کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید