Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:43:07 GMT

550 نیروی شهرداری قزوین در حالت آماده باش قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۲۳۸

550 نیروی شهرداری قزوین در حالت آماده باش قرار دارند

عادله مهرابی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارکنان مدیران ارشد مجموعه مدیریت شهری و نیروهای اجرایی سازمان های خدمات رسان شهرداری هستند.
وی با بیان اینکه هر سازمان بنا بر وظایف و ماموریت های ذاتی خود اقداماتی را در راستای مقابله با وقوع سیل انجام می دهد، اظهار داشت: تغییر مسیر رودخانه های ارنجک، وشته، دلیچای، زویار و همچنین رفع انسداد تونل های مسیر آب در بالا و پایین دست اتوبان قزوین-رشت از اقدامات سازمان مدیریت پسماند و باغستان شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هشت ایستگاه اتش نشانی، 6 ناحیه سازمان پسماند و ستاد مدیریت بحران شهر قزوین به صورت آماده باش کامل هستند.
مهرابی همچنین به نگهداری هشت هزار کیسه ماسه در ایستگاه های مختلف سازمان مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: احتمال وقوع هرگونه سیل و آب گرفتگی در معابر و مراکز اصلی شهر موجب می شود تا از این کیسه ها برای مهار آب استفاده شود.
این مسئول به آماده‌باش کامل نیروهای آتش نشانی در شهر قزوین تاکید کرد و یادآور شد: شهروندان باید همکاری لازم با عوامل آتش نشانی را داشته باشند.
9925/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش نشانی روابط عمومی و امور بین الملل سیل شهرداری مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره گرد و ضایعاتی است که این فعالیت خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ ربط باید برای آن‌ها اقدامات حمایتی داشته باشند و شهرداری تلاش می‌کند مشکلات بهداشتی به واسطه فعالیت این افراد ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آن‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: برخی از افراد زباله‌گرد با سنی برخلاف قوانین فعالیت می‌کنند یعنی یا کودک هستند یا افراد بسیار مسن محسوب می‌شوند.

میر ابراهیمی ادامه داد: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدارها تحت استعمار قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضائی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژها اقدام و مقرر شد در فرصت در نظر گرفته از محدوده شهر خارج شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حضور اتباع در زباله‌گردی یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند؛ بنابراین نمی‌توان برای آن‌ها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آن‌ها هماهنگی لازم انجام شده است.

میرابراهیمی تاکید کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

کد خبر 745017

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز