Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر گفت: از ابتدای وقوع سیل در مناطق جنوبی شهرستان برای کمک رسانی به مردم و تخلیه روستا جهادگران دانشجو حضور یافتند.

علی تقوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از امدادرسانی بسیج دانشجویی به مردم سیل زده در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیجیان دانشجو از ساعات ابتدایی وقوع آبگرفتگی و سیل در مناطقی از ملایر برای امدادرسانی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی با بیان اینکه در مناطق جنوبی شهر سیل رخ داده، افزود: اولین اقدام تخلیه روستاهای حاشیه جنوبی شهر بود که بسیج دانشجویی همراه با دیگر امدادگران در منطقه حضور پیدا کردند.

گفتنی است؛ دانشجویان بسیجی این شهرستان پیش از این از افرادی که تمایل به حضور در مناطق سیل زده گلستان داشتند، ثبت نام کرده و همچنین کمک های مردمی به مناطق سیل زده را جمع آوری کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر کمک به سیل زدگان علی تقوی امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب از سد مهاباد/ توصیه به اهالی روستاهای اطراف شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی افزود: سد مهاباد در نزديكي شهر واقع شده و ظرفيت آبراه ها و بستر رودخانه پايين دست سد نيز محدود است، بر همين اساس بخشي از آب آن در فصل بارش بايد رهاسازي شود تا سد ظرفيت لازم براي ورود آب حاصل از بارش هاي ديگر را داشته باشد.

او اضافه کرد: اگر ظرفيت آب سد تكميل شود و به اصطلاح سد سرريز كند، در صورت بارش باران شديد و افزايش ورودي آب، بايد تمامي حجم آب ورودي از دريچه ها خارج شود كه اين امر ممكن است مشكلاتي را به دنبال داشته باشد.

او اضافه کرد: مرحله دوم عملیات رهاسازی آب از سد مهاباد از ششم فروردین ماه سال جاری با میزان ۳۰ متر مکعب بر ثانیه آغاز شده است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اينكه هم اكنون درصد زیادی از ظرفيت درياچه سد مهاباد از آب پُر است، افزود: با افزايش دوباره آب پشت درياچه سد و نزديك شدن به مرحله سرريز، رهاسازي آب دوباره انجام می شود.

عباسی گفت: با رهاسازی این میزان آب، از عموم مردم و ساکنان محلی خواست ضمن رعایت دقیق نکات ایمنی در زمان رهاسازی و پس از آن از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

سد مهاباد يكي از سدهاي قديمي كشور با حدود 50 سال قدمت است و ظرفيت ذخيره آب در درياچه پشت سد مشخص و محدود است.

سد مهاباد دارای ۱۹۷ میلیون متر مکعب ظرفیت اسمی و ۱۷۲ میلیون متر مکعب ظرفیت مفید است که علاوه بر تأمین آب شرب شهر، بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد مهاباد/ توصیه به اهالی روستاهای اطراف شهرستان
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد