Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:13:00 GMT

بازی‌های تدارکاتی تیم‌های آسیایی در نوروز

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۳۶۳۰

بازی‌های تدارکاتی تیم‌های آسیایی در نوروز

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به طولانی شدن روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران و فشار بیش از حدی که روی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد مهدی تاج و همکارانش قید برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی در فیفادی مارس را زدند.

در کنار ایران تیم هایی، چون بحرین، هند، استرالیا، فلسطین، قرقیزستان، فیلیپین، ویتنام، قطر، لبنان، کره شمالی، یمن، ترکمنستان هم از تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا هستند که نخستین فیفادی پس از این رقابت‌ها را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات

این تیم که در حال حاضر از سالم عبدالرحمان به عنوان مربی موقت استفاده می‌کند اول فروردین در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف عربستان سعودی رفت و ششم فروردین هم با سوریه در خانه خودش بازی کرد.

تایلند

برنامه بازی‌های تدارکاتی فیل‌های جنگی (لقب تیم ملی تایلند) هم در فیفا دی ماه مارس مشخص است. تایلندی‌ها با سرمربی موقتشان یعنی سیریساک یادیارژای در تورنمنت چهار جانبه چین با حضور تیم ملی این کشور، اروگوئه و ازبکستان شرکت کردند.

بحرین

بحرینی‌ها پس از جام ملت‌های آسیا هلیو سوسا، سرمربی سابق تیم ملی جوانان پرتغال را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند، اما تاکنون برای فیفادی ماه مارس دیداری در برنامه هایشان ثبت نشده است.

هند

تیم ملی هند پس از جام ملت‌های آسیا استفان کنستانیتن سرمربی انگلیسی سابق خود را پس از ۵ سال از دست داد. این تیم هم در ماه مارس بازی دوستانه‌ای پیش رو نداشت، اما به احتمال فراوان مهاراجه‌ها ژوئن ۲۰۱۹ در تورنمنت کینگ کاپ تایلند شرکت می‌کنند.

اردن

ویتال بورکلمانس بلژیکی برای تیمش در فیفادی ماه مارس حضور در تورنمنت سه جانبه بصره را در نظر گرفته بود و بازیکنان تیم ملی اردن در روز‌های بیست و چهارم و بیست و ششم این ماه به ترتیب با سوریه و عراق بازی می‌کنند.

استرالیا

کانگورو‌ها پس از جام ملت‌های آسیا همچنان از گراهام آرنولد به عنوان سرمربی استفاده می‌کنند، اما استرالیا هم در فیفا دی این ماه بازی دوستانه برگزار نمی‌کند.

فلسطین

شاگردان نورالدین علی هم پس از کسب نتایج آبرومندانه در جام ملت‌های آسیا فیفادی مارس را در استراحت هستند و خبری از بازی تدارکاتی برای این تیم نیست.

سوریه

سوریه جزء تیم‌های شرکت کننده در تورنمنت چهار جانبه عراق بود که از ۲۲ تا ۲۴ مارس (۲ تا ۴ فروردین) در ورزشگاه بصره برگزار می‌شد.

کره جنوبی

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی در روز‌های ۲۲ و ۲۶ مارس (۲ و ۶ فروردین) تیمش را در ۲ بازی تدارکاتی به مصاف تیم‌هایی از آمریکای جنوبی یعنی بولیوی و کلمبیا فرستاد.

چین

تیم ملی چین پس از انتخاب فابیو کاناوارو ایتالیایی به عنوان سرمربی مارس ۲۰۱۹ میزبان تورنمنت چهارجانبه نانینگ است. اژد‌های سرخ ۲۱ مارس با تایلند و ۲۵ مارس با اروگوئه بازی می‌کند.

قرقیزستان

تیم ملی قرقیزستان با سرمربیگری الکساندر کریستینین در فیفا دی ماه مارس بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کند.

فیلیپین

در پایان جام ملت‌های آسیا سون گوران اریکسون، سرمربی نامدار فیلیپین جای خود را به اسکات کوپر انگلیسی داد، اما در ماه مارس بازی تدارکاتی در برنامه این تیم قرار نگرفته است.

عراق

مسئولان فدراسیون فوتبال عراق پس از جام ملت‌های آسیا قرارداد سرتکو کاتانچ را تمدید کردند و این تیم به عنوان میزبان تورنمنت سه جانبه بصره ۲ فروردین از سوریه و شش فروردین از اردن میزبانی کردند.

ویتنام

پارک هانگ سئو کره‌ای پس از جام ملت‌های آسیا همچنان همکاری اش را با تیم ملی ویتنام ادامه داد، اما اژد‌های طلایی در مارس ۲۰۱۹ بازی دوستانه برگزار نمی‌کند.

یمن

یان کوشیان جمهوری چکی با وجود نتایج ضعیف یمن در جام ملت‌های آسیا همچنان در این تیم فعالیت می‌کند، اما خبری از برگزاری بازی دوستانه برای این تیم در فیفادی پیش رو نیست.

قطر

قهرمان جام ملت‌ها هم مانند بسیاری دیگر از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بازی دوستانه‌ای در ماه مارس برگزار نمی‌کند.

لبنان

میودراگ رادولوویچ صرب پس از پایان جام ملت‌ها همچنان سکان هدایت تیم ملی لبنان را در دست دارد، اما این تیم در مارس ۲۰۱۹ بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کند.

کره شمالی

ضعیف‌ترین تیم جام ملت‌های آسیا با سرمربیگری کیم یونگ جون در ماه مارس به میدان نمی‌رود.

ژاپن

جیمه موریاسو هم در راه آماده سازی تیمش برای کوپا آمه ریکا تیم ملی ژاپن را در این ماه به مصاف ۲ تیم کلمبیا و بولیوی فرستاد.

ازبکستان

شاگردان هکتور کوپر با حضور در تورنمنت چهارجانبه چین ۲۲ مارس با ازبکستان و ۲۶ مارس با تایلند بازی کردند.

عمان

مسئولان فدراسیون فوتبال عمان پس از جام ملت‌های آسیا اروین کومان هلندی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های والویک، فاینورد، تیم ملی مجارستان، اوترخت، آیندهوون و مربیگری تیم‌های ساوتهمپتون، اورتون و فنرباغچه ترکیه را دارد به عنوان جانشین پیم فربیک انتخاب کردند.

ترکمنستان

یازگولی هوجاگلدیف در پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی ترکمنستان باقی مانده، اما ترکمن‌ها هم در ماه مارس بازی دوستانه برگزار نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

رنار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال از ایتالیا می‌آید

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی ایتالیایی پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران را رد کرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

به گزارش “ورزش سه”، هوشنگ نصیرزاده در خصوص دیدار با نساجی گفت: بازی بیشتر برای نساجی حساس است و برای ما هم از این رو حساس است که تغییر و تحولات زیادی داشتیم.

او با اشاره به شکست به ذوب‌آهن و جدایی پاکو خمس اظهار داشت: قراردادی که با آقای خمس داشتیم، تمام مسئولیت فنی برعهده ایشان بود. بازی با ذوب‌آهن هم یک اتفاق بود و گذشت.

نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید عنوان کرد: ما در این ۷ بازی سرمربی جدید خواهیم داشت و قرارداد ایشان برای فصل آینده هم اعتبار خواهد داشت. سعی می‌کنیم باتوجه به اعتبار تراکتور، سعی کنیم از یک سرمربی استفاده کنیم که رزومه خوبی داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی جدید خارجی خواهد بود؟ گفت: همانطور که مالک باشگاه اعلام کرده، سرمربی ما قطعا خارجی است.

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان