Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان - ایرنا - رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 10 نفر در جریان حادثه برخورد یک دستگاه تریلی و سه دستگاه خودروی سواری در آزادراه کاشان- قم آسیب دیدند.

به گزارش ایرنا، حسین ریاحی بامداد دوشنبه در این زمینه افزود: ساعاتی پیش یک دستگاه تریلی با یک دستگاه پژو، پراید و اپتیما در آزادراه کاشان به قم با یکدیگر برخورد داشتند که پس از دریافت گزارش حادثه 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پنج نفر از آسیب دیدگان این حادثه رانندگی پس از آزادسازی از سوی نیروهای هلال احمر و آتش نشانی، در محل مداوا شدند و پنج نفر دیگر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: این حادثه رانندگی در نزدیکی کاشان رو به روی شرکت شیر پاستوریزه رخ داد که خوشبختانه حال آسیب دیدگان مناسب گزارش شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر سرنشینان خودروهای آسیب دیده اهل تهران و شیراز و چهار نفر از آنان زن بودند، عنوان کرد: هنوز علت این حادثه رانندگی مشخص نیست اما بنابر گفته برخی آسیب دیدگان، تریلی از پشت با پژو برخورد کرده و خود نیز به باند رو به رو منحرف شد.
آزادراه کاشان- قم با طول 100 کیلومتر یکی از پر رفت و آمدترین محورهای استان اصفهان محسوب شده اما وجود سه نقطه حادثه خیز و فقدان روشنایی، دوربین های کنترل سرعت، تابلوها و چراغ های هشدار دهنده، مسیر دسترسی خودروهای امدادی و انتظامی، روکش آسفالت، نبود ماشین آلات سنگین و راننده ماهر هنگام بروز حادثه از جمله کاستی های بارز آن به شمار می رود.
این محور بخشی از آزادراه هفت به طول 465 کیلومتر است که از تهران آغاز می شود و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می یابد.
8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف رانندگي كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از جان‌ باختن یک نفر و مصدومیت شش نفر در برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه ال۹۰ در جاده تبریز- صوفیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سجاد صفری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه رانندگی بامداد امروز رخ داد، اظهار کرد: در این سانحه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر تبریز پس از رهاسازی دو نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

صفری اضافه کرد: پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 745720

دیگر خبرها

  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت