Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@00:46:11 GMT

تکذیب خبر بستری شدن آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۴۳۶۴

به گزارش اکوفارس، کانال "وبلاگ علامه دهر" (علامه حسن زاده آملی) در واکنش به انتشار خبر بستری شدن ایشان نوشت: در ساعات اخیر خبری مبنی بر بیماری حضرت علامه حسن زاده آملی در فضای مجازی منتشر شده که "این خبر تکذیب می شود".

لازم به ذکر است خبری که امروز در کانال های تلگرامی بازنشر شده مربوط به فروردین ماه سال گذشته است که اُستاد حسن زاده آملی چند روزی را در یکی از بیمارستان های آمل بستری بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال منتشر کننده این خبر نیز بلافاصله پس از انتشار، آن را حذف نموده است.

طول عمر همه علمای اسلام خصوصاً وجود پربرکت حضرت استاد علامه حسن زاده آملی را از درگاه حضرت رب العالمین مسئلت داریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست

«ایتا» یک کانال فروشگاهی را مسدود کرد.   مدیر یک فروشگاه پوشاک اعلام کرد پیام‌رسان «ایتا»، کانال این فروشگاه را به دلیل نمایش چهره مدل لباس مسدود کرده است.   «بنفشه ابراهیمی»، موسس و مدیر این فروشگاه پوشاک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X نوشت: «واقعا متاسفم برای ایتا که به خاطر تصویر چهره‌، کانال ۵ هزار تایی منو بست. حیف ما برندای ایرانی که داریم حمایتتون می‌کنیم.»     تصویر ویدئویی که ایتا به خاطر آن، کانال فروشگاه را مسدود کرد   بر اساس قوانین ایتا، کانال‌های فروشگاهی باید چهره مدل‌ها را به صورت «برش‌خورده» یا «محو» نمایش دهند. در این قوانین به جنسیت مدل اشاره‌ای نشده است.   قوانین ایتا، نمایش چهره مدل‌های زن را ممنوع کرده است   مدیر این فروشگاه اینترنتی در این مورد به دیجیاتو گفت:‌ «ما بعد از بسته شدن اینستاگرام با صرف هزینه‌های قابل توجهی در ایتا کانال ایجاد کردیم. صورت مدل‌های ما در فیلم‌های معرفی محصول در ایتا پوشانده می‌شد. یکی دو ماه پیش فیلمی ده ثانیه‌ای منتشر کردیم که چند ثانیه چهره خانم مشخص بود. به ما اخطار دادند که پاک کنید و پاک کردیم. یک بار دیگر فیلم دیگری منتشر کردیم که چهره خانم در آن مشخص بود و بعد از آن به ما اطلاع دادند کانال‌مان بسته شده است.»   او اضافه کرد: «من مشکلی با بسته شدن کانالم ندارم ولی ایتا خیلی ضعف دارد. بدا به حال آن آدم‌هایی که بنای کسب‌وکارشان را روی ایتا بسته‌اند و این پیام‌رسان یک‌شبه کسب‌وکارشان را می‌بندد. کسب‌وکار من در پلتفرم‌های دیگر فعال است و نیازی به ایتا ندارم. ایتا نه پلتفرم خوبی است نه برای ما بازدهی دارد.»   این نخستین بار نیست که ایتا دست به چنین اقداماتی می‌زند. پیش از آن نیز، در آبان ماه ۱۴۰۱، ایتا کانال «مهدی نصیری»، فعال سیاسی را به اتهام «نشر اکاذیب» و «تشویش اذهان عمومی» مسدود کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست
  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه