Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@16:18:33 GMT

برق تمامی روستاهای بخش خزل نهاوند وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۴۶۳۷

برق تمامی روستاهای بخش خزل نهاوند وصل شد

رئیس اداره برق نهاوند، گفت: برق تمامی روستاهای بخش خزل نهاوند که در جریان بارندگی های امروز قطع شده بود، مجددا وصل شد.

رضا شیر دره رئیس اداره برق نهاوند در گفتگو با مهر، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش پرسنل اداره برق و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق نهاوند و خزل تمامی روستاهای حوزه بخش خزل نهاوند برق دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان خواست تا هرگونه قطعی برق را با شماره تلفن ۱۲۱ اتفاقات برق شهرستان در میان بگذارند.

رئیس اداره برق نهاوند در پایان گفت: تمامی پرسنل اداره برق نهاوند و پیمانکاران این اداره در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت بروز مشکل در سیستم توزیع برق در کمترین زمان ممکن مشکل رفع خواهد شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری