Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:33:46 GMT

لزوم پرهیز از مسافرت های غیرضرور/تردد کِشنده ها ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۴۸۸۰

لزوم پرهیز از مسافرت های غیرضرور/تردد کِشنده ها ممنوع شد

سرهنگ عیسی گوهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف در محورهای سنندج – دیواندره، دیواندره – بیجار، دیواندره – سقز، سنندج - دهگلان و سنندج – مریوان شدت گرفته و باعث شده تردد در این محورها به کندی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین در این محورها تردد خودروهای کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع است و تردد کامیون‌ها نیز در محورهای بانه، سقز، مریوان و سنندج محدود شده و از ساعت ۱۰ شب به بعد آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه‌های استان کردستان ادامه داد: در محور قروه – همدان نیز تردد خودرو بدون زنجیر چرخ در حال حاضر امکان پذیر نیست و رانندگان باید حتماً قبل از سفر زنجیر چرخ آماده و همراه داشته باشند تا از تردد آنها در محورهای مواصلاتی سطح استان ممانعت نشود.

گوهری یادآور شد: همچنین از رانندگان درخواست داریم قبل از سفر در صورت لزوم، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای پیش روی خود را داشته باشند و از انحراف به چپ پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

وی بیان کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و همراهانشان با نیروهای پلیس در مسیرهای مواصلاتی همکاری لازم را داشته باشند و در هنگام رانندگی از مکالمه با تلفن همراه خودداری کنند.

کد خبر 4579449

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه سنندج بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور