Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@00:14:24 GMT

رانش زمین در روستای منارجان لردگان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۱۲۶

رانش زمین در روستای منارجان لردگان

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لردگان از رانش زمین روستای منارجان در منطقه پشت کوه فلارد بدنبال موج دوم بارش های سیل آسا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز؛ برهان حسین پور آقایی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لردگان با اعلام این خبر تاکید کرد: روستای منارجان منطقه پشت کوه فلارد بین دو دره ساخته شده و در منطقه ای خطرناک واقع است که در اولویت جابه جایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بدنبال این حادثه مسئولان به همراه نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در منطقه حاضر شده و برای آگاه سازی عمومی در راستای تخلیه روستا هشدارهای لازم را ارائه کردند.

وی یادآور شد: برای اسکان اضطراری اهالی روستای منارجان منطقه پشت کوه فلارد شهرستان لردگان 3 مدرسه در منطقه پیش بینی و آماده شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لردگان اظهار داشت: بنابر مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به دستور استاندار تمامی مدیران شهرستانی، شهرداران و دهیاران از عصر روز شنبه در محل کار خود حضور دارند.

وی تاکید کرد: با تصمیم مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تا پخش سیلاب پشت کلامویی روستای برجویی و محله سینی شهر آلونی در دستور کار قرار گیرد، از سویی با هماهنگی قوه قضائیه نسبت به باز کردن مسیل ها و مسیرهای عبور آب اقدام شود.

فرماندار شهرستان لردگان تصریح کرد: بازدید از بخش فلارد و تصمیم گیری برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی ناشی از بارش های سیل آسای اخیر از اقدامات مهم اعضای ستاد بحران این شهرستان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد