Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@12:31:06 GMT

مانی حقیقی به باربیکن لندن می رود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۲۴۳

مانی حقیقی به باربیکن لندن می رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مرکز باربیکن لندن که در سال‌های گذشته میزبان چهره‌های سرشناس هنری و فرهنگی ایران بوده است، روز چهاردهم فروردین در مراسم افتتاح برنامه «شعر در تصویر: سینمای معاصر ایران» میزبان مانی حقیقی خواهد بود. آغازگر این برنامه نمایش فیلم «اژدها وارد می‌شود» است. حقیقی در این مراسم با حضور در نشست پرسش و پاسخ درباره اثر خود و شاعرانگی در سینما صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«اژدها وارد می‌شود» که در بخش مسابقه جشنواره برلین به نمایش درآمده بود، پنجمین فیلم سینمایی حقیقی است. این فیلم در جشنواره‌های مختلف خارجی به نمایش درآمده و موفق به کسب جوایز شده است.

در سایت مرکز باربیکن لندن با اشاره به بخشی از نقد منتشر شده درباره «اژدها وارد می‌شود» در ورایتی، این فیلم چنین توصیف شده است: «بخشی داستان جنایی، بخشی شبه‌مستند و بخشی فانتزی»

«اژدها وارد می‌شود» سوم آوریل (چهاردهم فرودین ماه)، به ساعت محلی 18.10 در مرکز باربیکن لندن روی پرده خواهد رفت.

این فیلم با بازی امیر جدیدی، احسان گودرزی، همایون غنی‌زاده، نادر فلاح، علی باقری، جواد انصاری و کیانا تجمل و با حضور سعید حجاریان و صادق زیباکلام داستان قتلی است که در جزیزه‌ای دور افتاده رخ می‌دهد.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما مانی حقیقی اژدها وارد می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.
وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.
القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»
  • رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی صادر شد
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رأی پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد