Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونایتد در اکثر دقایق بازی مقابل واتفورد تحت فشار قرار داشت با این حال در نهایت به عنوان تیم برنده میدان مسابقه را ترک کرد. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر، پاسخ لوئیس فن خال که او را به اتوبوس پارک کردن و بازی بر مبنای ضد حملات در منچستریونایتد متهم کرده بود، داد.

به گزارش سایت گل، پیروزی ۲-۱ منچستریونایتد مقابل واتفورد، تصدیقی بر ادعای سرمربی سابق تیم ملی هلند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر در این خصوص برای خبرنگاران شرح داد:

لوئیس فن خال حق دارد نظر خودش را داشته باشد. در برخی از بازی‌ها از همان بالا پرس کردیم، توپ را پس گرفتیم و حاکم بر بازی بودیم. احتمالا روی سخن او بیشتر در مورد بازی با پاری سن ژرمن بود؛ جایی که باید تحت شرایط موجود خیلی خوب دفاع می‌کردیم و ضد حمله می‌زدیم. بستگی به این دارد کجای زمین توپ را پس بگیرید. تلاش شما برای توپ گیری، جهت حرکت رو به جلوی دوباره است. برای حمله کردن باید توپ را پس بگیرید و برای من، دو راه در این زمینه وجود دارد. آیا می‌توانیم مثل بازی امروز (مقابل واتفورد) سریعا حمله کنیم؟ چرا که نه. تا زمانی که چنین قصدی داشته باشید، پس از تصاحب توپ می‌توانید این کار را انجام بدهید. پایه و اساس هر تیمی بر مبنای خوب بازی کردن در لحظاتی است که توپ را در اختیار ندارید. اگر بتوانید این کار را انجام بدهید، شانس بالایی خواهید داشت. حالا این که پرسینگ از جلوی زمین، میانه یا عقب زمین صورت بگیرد، به شرایط بازی بستگی دارد. بیشتر بازیکنانی که اینجا حضور دارند، با ژوزه مورینیو، با لوئیس فن خال، دیوید مویس و سر الکس فرگوسن کار کرده‌اند؛ بنابراین خیلی خوب آموزش دیده‌اند. آن‌ها از هر دو جنبه بازی شناخت دارند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این بازی بود که نقش مهمی را هم روی گلی که رودریگو به ثمر رساند ایفا کرد، اما در دقیقه دوازدهم وقت‌های اضافه به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکاس واسکز داد.

کارواخال هم شب گذشته نقش مهمی را در خط دفاعی رئال مادرید ایفا کرد و توانست بارها مقابل حملات منچسترسیتی ایستادگی کند، اما او هم در دقیقه پنجم نیمه دوم وقت‌های اضافه به دلیل احساس درد و خستگی‌ای که داشت نتوانست به کار ادامه دهد و از زمین بیرون رفت و ادر میلیتائو جای او را در خط دفاعی گرفت.

با توجه به اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس برابر بارسلونا به میدان بروند، این نگرانی وجود داشت که این دو بازیکن نتوانند به دلیل مصدومیت تیم‌شان را همراهی کنند اما باشگاه رئال مادرید پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت این دو ستاره‌اش به خبرنگاران  گفت که آنها پس از پیروزی مشغول رقصیدن در رختکن بودند تا به این شکل نشان دهد که مصدومیت وینیسیوس و کارواخال جدی نیست.

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی مقابله با حمله ایران ممکن نبود
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!