Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌ها نشان می‌دهد، از مجموع ۲میلیون و ۲۷۶ هزار کارمند دولت حدود ۴۲۷ هزار نفر در وزارت بهداشت مشغول به کار بوده و از این تعداد تنها ۴۱ هزار نفر دارای مدرک دکتری هستند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا، مجموع کل کارمندان دستگاه‌های دولتی به همراه نهادها و موسسات غیردولتی و قوه قضاییه در ابتدای سال 97 بالغ بر 2 میلیون 276 هزار 928 نفر بوده که نسبت به ابتدای سال 96 با کاهش 55 هزار 171 نفری روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، یک میلیون و 534 هزار نفر  کارمند رسمی، 299 هزار نفر کارمند پیمانی،307 هزار نفر کارمند قراردادی  و 135 هزار نفر کارمند با قرارداد کارگری در دولت و قوه قضاییه فعال هستند. گفتنی است، بیشترین تعداد کارمندان در وزارت خانه‌های آموزش و پرورش (با 955 هزار کارمند) و بهداشت (با 427هزار نفر) مشغول به کار هستند.

لازم به ذکر است، در جدول زیر تعداد کارکنان نیروهای مسلح به دلیل محرمانه بودن ذکر نشده است.

حقوقهای نجومی و افزایش تورم آفت نظام پرداخت حقوق در کشور

همچنین در جدول زیر تعداد کارمندان دولت به تفکیک مدرک ذکر شده است. بر این اساس 81 هزار کارمند دولت دارای مدرک دکتری بوده که حدود 41 هزار نفر آنها در وزارت بهداشت مشغول به کار هستند. به این ترتیب با توجه به تعداد 427 هزار کارمند مشغول به کار در این وزارت خانه تنها حدود 10 درصد کارمندان وزارت بهداشت دارای مدرک دکتری هستند.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط افزایش حقوق کارمندان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش حقوق کارمندان افزایش حقوق کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

طبق مصوبه دولت سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال 1403، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران،  به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت 70 میلیون تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند
  • افزایش تعداد شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ تن