Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه لندنی در دقایق پایانی دیدار مقابل لیورپول شکست را پذیرفت.

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلیس، تیم های تاتنهام و لیورپول به مصاف یکدیگر رفتند که قرمزها با نتیجه 2-1 پیروز این جدال شدند.

به نقل از سایت رسمی تاتنهام، هوگو لوریس در خصوص این شکست گفت:

شما به عنوان یک دروازه بان از مسئولیت های خود آگاهی دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا شما سوالاتی در خصوص عملکرد خودتان مطرح می کنید و البته نکته خوب این است که به زودی مقابل کریستال پالاس باید بازی کنیم و این دیدار فرصت مناسبی است که شکست مقابل لیورپول را فراموش کنیم. نمی دانم دقیقا چگونه گل دوم را خوردیم. سعی کردم توپ را دفع کنم ولی فایده ای نداشت زیرا به پای توبی برخورد کرد و پس از آن نیز می دانید چه اتفاقی رخ داد.

وی تصریح کرد:

لیورپول با کمی خوش شانسی پیروز شد. بازی سختی بود. خیلی تلاش کردیم تا به بازی برگردیم و حتی شانس زدن گل دوم را داشتیم. به همین دلیل از این شکست ناراحتیم. در نیمه اول خوب نبودیم زیرا لیورپول فشار زیادی می آورد ولی در نیمه دوم با ذهنیتی بزرگ به مسابقه برگشتیم و بازی را کنترل کردیم. باید در این بازی پیروز می شدیم و گل خوردن در دقایق پایانی واقعا بدشانسی بود. بله می دانیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ایم. در نیمه دوم مقابل لیورپول نشان دادیم آماده مبارزه برای جایگاه مان هستیم و می خواهیم با ایمان و باور به کارمان، فصل را در بهترین حالت به اتمام برسانیم. در واقع فرصت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داریم و به نظرم همه چیز در دستان خودمان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم بسکتبال کاله مازندران، شب گذشته در دیدار مرحله سوم پلی‌آف با تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان واقع در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل موفق شد پس از دو شکست، با بازی خیره‌کننده و با تشویق هواداران، مهمان پرآوازه خود را با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ مغلوب کند.


تیم کاله مازندران در نیمه نخست با نتیجه ۵۲ بر ۳۵ و در نیمه دوم با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰، این دوره از مسابقه را به سود خود به پایان رساند.


تیم بسکتبال کاله مازندران نایب‌قهرمان فصل گذشته با این پیروزی شانس خود را به بازی چهارم کشاند و بیست‌وهفتم فروردین در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود تا پس از پیروزی در مرحله یک‌پنجم میهمان اصفهانی‌ها شود.

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا پیروز شد
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران