Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@09:17:35 GMT

جاده فشم و امامزاده داوود بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۵۸۷

جاده فشم و امامزاده داوود بسته شد

خبرگزاری میزان- سرپرست مدیریت بحران تهران گفت: آب گرفتگی، بهمن و ریزش سنگ در این منطقه وجود دارد ولی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و سکنه محلی و مسافران در حال تردد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، منصور درجاتی، سرپرست مدیریت بحران تهران درباره انتشار اخباری مبنی بر جاری شدن سیل در فشم گفت: آب گرفتگی، بهمن و ریزش سنگ در این منطقه وجود دارد ولی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و سکنه محلی و مسافران در حال تردد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فشم ریزش باران به جاده آسیب رسانده و باعث بسته شدن جاده شده و این بسته شدن ناشی از سیلاب نیست بلکه برای امنیت بیشتر صورت پذیرفته است.

درجاتی اظهار کرد: جاده امامزاده داوود نیز بسته است به خاطر خرابی ها و حفظ سلامت مسافران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل سیل تهران آب گرفتگی فشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین مقاصد گردشگردوست از سراسر جهان

یکی از معیارهای انتخاب مقصد سفر برای بسیاری افراد، دوستانه بودن محیط آن شهر است که به مواردی مانند ارتباط راحت با افراد محلی، گشت و گذار آسان در شهر و نشانه‌های مهمان‌دوستی در بین مردم مربوط می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، نظرسنجی‌های انجام شده از گردشگران نشان می‌دهد که بعضی شهرهای جهان از مکزیک گرفته تا آسیای جنوبی، بیشتر به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌شوند و یکی از دلایل آن مهمان‌نوازی مردم آن شهر است. اینکه افراد محلی با کمال میل گردشگران را راهنمایی می‌کنند، جاذبه‌های محلی را به آنها معرفی می‌کنند، با شیرینی و غذاهای سنتی از آنها پذیرایی می‌کنند و مواردی شبیه به این، تأثیر بسیاری بر تمایل افراد برای سفر به آن شهر می‌گذارد. در ادامه چند مورد از دوستانه‌ترین شهرهای جهان معرفی می‌شود که در نظرسنجی‌ها امتیاز بالایی گرفته‌اند.

کیوتو، ژاپن

بازدید از کیوتو کمی شبیه سفر در زمان و رفتن به دوران امپراتوری ژاپن است، جایی که می‌توان از معابد قرن دهم بازدید و از محله‌هایی که هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند، بازدید کرد. اما به‌لطف وفور هنرمندان جوانی که گالری‌های عکاسی و فروشگاه‌های مفهومی شیک راه‌اندازی می‌کنند، جنبه کاملاً مدرنی نیز برای بازدید از شهر وجود دارد. کنار هم قرار گرفتن سنت‌های باستانی و شور و نشاط قرن بیست و یکم، یکی از جالب‌ترین شهرهای ژاپن را به عنوان مقصد سفر ایجاد می‌کند. علاوه بر این، مردم محلی همواره از پذیرایی از مسافران در شهر خود خوشحال هستند.

لیسبون، پرتغال

لیسبون با مناظر ساحلی، معماری تاریخی و پاستاهای خامه‌ای، مقصد مناسبی برای بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار به پرتغال سفر می‌کنند تا یک تعطیلات را به طور کامل در آن شهر بگذرانند. محبوبیت بیشتر آن به این دلیل است که هنگام سفر به این شهر، امکان روبه‌رویی با گردشگران یا کوله گردها، همچنین خانواده‌ها و بچه‌هایی که تا غروب آفتاب در پارک‌ها بازی می‌کنند بسیار زیاد است. مسافران می‌توانند در رستوران‌ها یا کافی‌شاپ‌های لیسبون با افراد محلی معاشرت کنند.

کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی

کیپ‌تاون همه بهترین ویژگی‌های هویتی آفریقای جنوبی مانند تنوع و آثار و نشانه‌های تاریخی بسیار را دارد. این شهر مسافران را با خط ساحلی خوش‌منظره‌اش جذب می‌کند که در نوع خود یکی از بهترین‌های جهان است و ذوق آنها را برای وقت گذرانی در پارک‌ها و سواحل بر می‌انگیزد. هویت مهمان‌دوستی این شهر گردشگران را به اقامت در رستوران‌های درجه یک و موزه‌های فرهنگی غنی دعوت می‌کند. در خیابان‌های این شهر غذاخوری‌های دوستانه و مطمئنی وجود دارد که مسافران می‌توانند در آن با افراد بومی معاشرت کنند.

پورتو والارتا، مکزیک

شهر پورتو به‌خاطر سواحل بسیار، ورزش‌های آبی و زندگی شبانه در بین گردشگران محبوبیت دارد. این شهر تفریحی شنی، که دارای املاک برتر در سواحل اقیانوس آرام مکزیک است، با کوه‌های پوشیده از نخل مناظر کم نظیری برای گذراندن اوقات فراغت ایجاد می‌کند. آفتاب گرفتن، قدم زدن در ساحل و غواصی در پارک ملی خالی از جمله تفریحاتی است که گردشگران با خیالت راحت می‌توانند داشته باشند.

سیدنی، استرالیا

سیدنی به دلایل و ویژگی‌های مختلف، سالیان سال مقصد منتخب گردشگری بوده است و فاکتورهای مربوط به دوستانه بودن را نیز در خود جای می‌دهد. مردم این شهر بسیار خوش اخلاق و گشاده رو هستند و بهترین کافی شاپ‌های ساحلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

ادینبورگ، اسکاتلند

هرچند ادینبورگ به‌لطف ساختمان‌های با معماری گوتیک مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد اما رستوران‌های شلوغ، مکان‌های تفریحی امن، مردم مهمان‌نواز و حال و هوای هنری جذاب آن نیز نقش چشمگیر در جذب مسافر دارد. با وجود شهرت جهانی، این شهر همچنان جذابیت شهرهای کوچک را دارد و برقراری ارتباط با مردم محلی در هر مغازه و البته نانوایی‌ها بسیار آسان است.

کبک، کانادا

بازدید از شهر کبک برای اروپایی‌ها، مانند ماندن در اروپا و سفر بدون نیاز به عبور از اقیانوس اطلس است. این شهر ویژگی‌های تاریخی و جذابی دارد و فرانسوی بودن آن به وضوح در غذاها و رفتارهای مردم محلی منعکس شده است. کبک قدیم، منطقه‌ای در شهر تحت حفاظت یونسکو، با خیابان‌های سنگ‌فرش و کافه‌های جذابش، صحنه‌های رمانتیکی را رقم می‌زند و افرادی که با مسافران روبه‌رو می‌شوند با رفتارهای دوستانه خود راهنمایی‌هایی بی‌نظیری برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی در اختیار آنها قرار می‌دهند.

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، کانادا

ویکتوریا با جذابیت دنیای قدیم خود در آمریکای شمالی مقصدی عالی برای یک سفر یک‌روزه است. این شهر اغلب بریتانیایی‌ترین شهر کانادا محسوب می‌شود و با وجود اینکه پایتخت بریتیش کلمبیا است، به‌لطف جمعیت کم و طبیعت فراوان در هر گوشه، بسیار پرجنب و جو و در عین حال دنج است. باغ‌های زیبای شهر، موزه‌های عالی، بندر شلوغ و چای بعد از ظهر در هتل‌های شیک، ارزش این شهر را برای سفرهای یک روزه از سراسر کانادا افزایش داده است.

کد خبر 736374

دیگر خبرها

  • نوروزگاه‌های عشایری در صدر بازدید مسافران نوروزی
  • برترین مقاصد گردشگردوست از سراسر جهان
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان
  • بازارچه صنایع‌دستی محلی در بروجرد افتتاح شد
  • بازدید ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کاشان
  • روستا‌های هدف گردشگری استان اردبیل پذیرای مسافران نوروزی است