Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: جاده مواصلاتی لولمان در محدوده پل چهارده به‌علت بارش شدید باران و سرریز آب سد سفیدرود مسدود شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت از مسدود بودن برخی از جاده‌های مواصلاتی گیلان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر جاده مواصلاتی مسیر لولمان در محدوده پل چهارده به علت بارش شدید باران و سرریز آب سد سفیدرود مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه محور پونل به خلخال نیز برای حفاظت از ایمنی مردم و رانندگان همچنان مسدود بوده و ترددی در آن جریان ندارد عنوان کرد: محور مواصلاتی به سمت ماسوله نیز از دیشب با بارش باران و ریزش کوه مواجه است.

محمدپور با تأکید بر اینکه از اواخر وقت دیشب و امروز صبح به علت ریزش کوه جاده به سمت ماسوله در ساعاتی کاملاً مسدود شد تصریح کرد: با حضور به موقع نیروهای پلیس راه و عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم‌اکنون این جاده باز شده و تردد در آن جریان دارد.

تهران| جاده کن_امام‌زاده داوود به علت بالاآمدن آب رودخانه کن مسدود شدکهگیلویه و بویراحمد| جاده « گچساران-بی‌بی حکیمه » مسدود شد30 نقطه از جاده ارتباطی چهارمحال و بختیاری به خوزستان زیر آب رفت39 جاده کشور مسدود شد

وی از احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: از تمام افرادی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا می‌کنیم نهایت احتیاط در حین رانندگی را داشته باشند و حتماً با خود زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

محمدپور وضعیت ترافیک جاده‌های برون شهری داخل استان گیلان را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ طبق اطلاعات مرکز کنترل ترافیک هم‌اکنون در محورهای شرقی گیلان با ترافیک نسبتاً سنگینی مواجه هستیم در جاده‌های غربی استان نیز تقریباً همین شرایط حاکم است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اجرا می‌شود یا خیر اظهار داشت: امروز هیچ ممنوعیت ترددی در محورهای گیلان در حال اجرا نیست اما برای فردا 13 فروردین از تردد وانت‌بارهای حامل مسافر جلوگیری به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/

 

R7877/P4001/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲