Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:39:45 GMT

خطر سقوط تخته سنگ در دروازه قرآن شیراز جدی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۸۲۷۶

خطر سقوط تخته سنگ در دروازه قرآن شیراز جدی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  با توجه به ناپایداری تعدادی از سنگ‌ها در ارتفاعات مشرف بر آرامگاه خواجوی کرمانی و دروازه قرآن، نیرو‌های آتش نشانی در این محل مستقر و معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز به همراه کارشناسان این معاونت به صورت ویژه از منطقه بازدید کردند.

حسین آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: هم اکنون به صورت دقیق این سنگ‌ها و کل گستره منطقه مورد بررسی فنی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت پایش ۲۴ ساعته و مستند سازی حرکات احتمالی این سنگ‌ها معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز اکیپ نقشه برداری ویژه در محل مستقر کرده است تا در صورت کوچکترین حرکت احتمالی تدابیر لازم اندیشیده و گزارشات لازم به مقامات عالی استان ارسال شود.

آرگیو ادامه داد: همچنین ضرورت تشکیل کمیته بحران استانداری با مکاتبات صورت گرفت و مکاتبات ویژه نیز با معاونت خدمات شهری شهرداری و شهرداری منطقه در خصوص رعایت مسایل ایمنی و ایمن سازی کاربری‌ها در محدوده خطر انجام شد.

وی اظهار کرد که جلسه مدیریت بحران استانداری در مورخ ۱۱ فروردین به ریاست معاون عمرانی استانداری تشکیل شد و ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی هیئت پنج نفره‌ای با مدیریت اداره کل بحران استانداری تشکیل و همان روز از محل با وجود بارندگی شدید بازدید کردند.

آرگیو با تاکید براینکه با انجام معاینه میدانی، شواهدی دال بر ناپایداری بلوک سنگی مشاهده و گزارش نشده است، گفت: هیئت مذکور بیانیه‌ای را تهیه و در آن اعلام کرد که ضمن رعایت مسایل ایمنی کاربری‌های پایین دست و ایجاد محدودیت عبور و مرور در این محدوده، به اخذ مشاور ذی صلاح در کوتاه‌ترین زمان از سوی عالی‌ترین مرجع قانونی استان تعیین تکلیف شود.

در روز‌های گذشته تصویری از یک بلوک سنگی چندین تنی در ارتفاعات مشرف بر دروازه قرآن در حالتی نامتعادل در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌شود؛ این تصاویر احتمال سقوط این بلوک سنگی را به مخاطبان گوشزد کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه

تورج فروزنده مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در منظریه اظهار کرد: پارسال بخشی از محلات منظریه تحویل شهرداری شهرکرد شد که در این راستا خدمات عمرانی شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و... با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارائه شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی اجرای ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در منظریه

وی افزود: همچنین در حوزه فرهنگی شامل نصب المان، دیوارنگاری و نقاشی دیواری نیز اقداماتی با اعتباری حدود سه میلیارد تومان انجام شد.

فروزنده اضافه کرد: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیر خریداری و معابر منظریه آسفالت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • افزایش شاخص‌های زیست محیطی در ارتفاعات شیراز
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • چگونه از میلگرد بستر در ساخت دیوار‌ها استفاده کنیم؟
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد