Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: سیلاب دیوار فرودگاه استان لرستان را تخریب  و وارد باند فرودگاه شده و در حال حرکت به سمت برج مراقبت است. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، غلامرضا بنی‌صدر با اشاره به وضعیت فرودگاه استان لرستان در سیل اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران که کم سابقه بوده جنوب شهر خرم‌آباد را سیلاب در برگرفته و بلوارهای اطراف از آب سرریز شده است که سبب شده سیلاب دیوار فرودگاه استان را تخریب کند و وارد باند فرودگاه و سطوح پروازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 روستا به علت خطر سیل در اسدآباد تخلیه شدحرکت آب رودخانه سیلاخور به سمت شهر دورود؛ احتمال سیلاب در شهرامکان پرواز بالگرد برای کمک به مردم سیل‌زده پلدختر وجود ندارد

وی با اشاره به وضعیت نامناسب فرودگاه افزود: جریان شدید سیلاب از روی باند فرودگاه در حال حرکت به سمت ترمینال و برج مراقبت و منازل مسکونی و اداری است.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ١۵ هزار و ۵۰۰ نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان

علی سالاروند بیان کرد: با توجه به شروع تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به استان، موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی واقع در مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم آباد مورد بازدید و استقبال بیش از ١۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی قرار گرفت.
سالاروند با اشاره به اینکه ٣٠ درصد تنوع زیستی کشور در لرستان شناسایی شده است، افزود: در این موزه گونه‌های مختلف جانوری استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و بازدیدکنندگان توسط کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست راهنمایی شدند.
وی با بیان اینکه این موزه در ایام سال مورد استقبال و بازدید اقشار مختلف مردم قرار گرفته است، گفت: علاقه مندان می‌توانند در ایام نوروز ساعت ٩ صبح تا ١٨ از موزه تنوع زیستی لرستان واقع در مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک شهرستان خرم آباد بازدید کنند.
سالاروند با اشاره به اهمیت محیط زیست در سلامتی و نشاط افراد جامعه از مسافران و میهمانان نوروزی درخواست کرد برای حفاظت و نگهداری از غنای طبیعی استان از هرگونه آسیب به حیات وحش و تخریب رستنی‌های بهاری طبیعت، به خصوص مناطق تحت مدیریت محیط زیست پرهیز نمایند و حامی حیات وحش و همیار محیط زیست باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • ۳۶درصد از حجم مخازن سد‌های لرستان پر است
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • بازدید بیش از ١۵ هزار و ۵۰۰ نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان
  • تهدید سیل برای ۳ قنات در بخش مرکزی تفت
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • وقوع سیلاب در مهدی آباد شیرکوه