Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ فرماندار شهرستان فراهان از تخریب 110 خانه خشت و گلی روستایی به دلیل بارش های روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

سجادی فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج فراهان گفت: با وجود افزایش میزان بارندگی و تخریب خانه های خشت و گلی در شهرستان فراهان تا کنون تلفات انسانی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سد خاکی زنجیران از توابع شهرستان فراهان روز گذشته به مرحله سرریز رسید که با همکاری دستگاه های مختلف و مدیریت بحران شهرستان خروجی این سد کنترل شد.
فرماندار شهرستان فراهان اظهار کرد: بخشی از رودخانه قره چای که از شهرستان فراهان عبور می کند طغیان کرد و بخشی از جاده شوسه روستایی این شهرستان را با مشکل مواجه کرد که از سوی نیروهای راهداری در دست بازسازی است.
سجادی بیان کرد: رودخانه اصلی فرمهین که به تالاب میقان می ریزد نیز در روستای عراقیه طغیان کرد و هم اکنون جاده فرمهین - عراقیه و فرمهین - وروان مسدود شده است.
وی گفت: بند خاکی روستای قرمز چشمه نیز دیشب شکسته شد و 6 خانه روستایی در مسیل این بند خاکی تخلیه شد.
فرماندار شهرستان فراهان اضافه کرد: یک واحد دامداری در روستای هفته خانک این شهرستان نیز تخریب شد و 15 راس دام سبک تلف شد.
سجادی ادامه داد: شدت بارش در بامداد امروز باعث تخریب 2 واحد پرورش ماهی و وارد کردن خسارت چشمگیری شد.
وی افزود: هم اکنون سرریز سد درمنک وارد منطقه دانشگاه آزاد اسلامی فرمهین شده که نیروهای شهرداری در حال ساماندهی و خروج آب از دانشگاه هستند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب

جمشید سراجی گفت: از ساعت ۶ صبح بارش ها در این شهرستان به شکل پیوسته درحال نزول است وطبق گفته هواشناسی در ساعات آینده بارندگی شدیدتر می‌شود.

وی افزود: ازقبل بارش‌ها تمهیدات لازم مانند بررسی مسیل‌ها و رودخانه‌ها برای جلوگیری از خسارت، انجام شده است.

سراجی اظهار کرد: ستاد بحران منوجان تشکیل جلسه داده و شهر را به هشت بخش تقسیم کرده و مدیران اجرایی شهرستان هرکدام مسئولیت یک بخش را برعهده دارند تا در صورت بروز مشکل مدیریت میدان با افراد مشخص باشد. 

وی تصریح کرد: ۲۵ لودر و ۴ بلدوزر نیز در مناطق روستایی شهرستان در اختیار داریم که در صورت نیاز تقاط حادثه خیز شهرستان را امدادرسانی کنند.

وی افزود: هم اکنون در منطقه رودخانه چغوکی بازدید از شرایط خاص این رودخانه در حال انجام است.

فرماندار منوجان تاکید کرد: تاکنون گزارشی از بروز خسارت نداشتیم وباران منظم و یکدستی را شاهد هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • بارش سنگین باران و جایر شدن سیلاب| سد خیرآباد نیکشهر سرریز کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور
  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن