Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید محمدنژاد در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با محور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان اعلام کرد: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم سیل‌زده شهرهای گمیشان و آق‌قلا اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کاهش آلام آسیب‌دیدگان سیل وظیفه‌ای همگانی است و هر کس به هر طریقی که می‌تواند به مردم سیل‌زده کمک کند.

 

رئیس واحد بندرگز تصریح کرد: از زمان آغاز سیل در شهرهای استان گلستان، کمیته‌ای متشکل از اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان بسیجی تشکیل شد و با امدادرسانی و تهیه مایحتاج ضروری سیل‌زدگان به کمک آنان شتافتند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز خاطرنشان کرد: بنا به پیشنهاد جمعی از استادان و کارکنان و رضایت دانشگاهیان مقرر شد یک روز از حقوق فروردین استادان و کارکنان به تهیه اقلام مورد نیاز و ضروری سیل‌زدگان اختصاص پیدا کند و روزهای آینده به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

 

محمدنژاد افزود: تعداد بیش از ۱۸۰۰ بطری آب معدنی از سوی یکی از دانشجویان نیکوکار واحد بندرگز برای ارسال به شهرهای سیل‌زده به کمیته کمک‌رسانی دانشگاه تحویل شد که روزهای پنج‌شنبه و جمعه به شهرهای گمیشان و آق‌قلا ارسال خواهد شد.

 

رئیس واحد بندرگز اظهار داشت: به همت جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان نیکوکار تعداد بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم، روزهای اخیر تهیه و با حضور کارکنان دانشگاه در شهر سیل‌زده گمیشان توزیع شده و در نظر است تا چند روز آینده نیز غذای گرم در بوفه دانشگاه تهیه و به محل اسکان سیل‌زدگان ارسال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان سیل زدگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند