Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: به منظور پشتیبانی از روستا‌های در معرض خطر سیل در شهرستان‌های اهواز و دشت آزادگان ۲۰ فروند قایق از ناو تیپ ذوالفقار اروندکنار به اهواز و سه فروند پایگاه دریابانی آبادان به منطقه دشت آزادگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت رودخانه‌های آبادان و اقدامات مدیریت بحران این شهرستان افزود:با توجه به شرایط ناپایدار جوی و افزایش حجم ورودی سد‌های استان خوزستان در بالادست و احتمال سیلاب، ستاد اجرایی شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آبادان جلسات متعددی برگزار و اوضاع را تحت بررسی و کنترل دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت این فرمانداری با حضور سایر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران به صورت ۲۴ ساعته دبی آب رودخانه اروند صغیر و بهمنشیر را بررسی و کنترل می‌کنند.

ربیعی افزود:بخشداران اروند کنار و مرکزی آبادان طی ۲ روز گذشته از مناطق پرخطر روستا‌های منطقه بازدید و گزارش‌های مربوطه را ارایه و اقدامات پیشگیرانه مقابله با طغیان رودخانه‌ها و نهر‌ها درحال انجام است.

وی با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، برای تامین نیاز‌های لجستیکی مقابله با سیل با ستاد اجرایی مدیریت بحران درمحل فرمانداری آبادان ادامه داد:پرسنل مسئول و تیم این ستاد اجرایی مستقردر فرمانداری آماده دریافت نیاز‌ها برای هماهنگی بین بخشی و جذب کمک‌های دستگاه‌های برخوردار اعم از بخش خصوصی و دولتی آبادان هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان افزود:پالایشگاه آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان دستگاه‌های معین مقابله با سیل شهرستان آبادان تعیین شده اند و شهرداری آبادان، حمل ونقل و راهداری، بنادر و دریانوردی سپاه و بسیج، مدیریت یادمان والفجرهشت، نیرو‌های انتظامی و دریابانی و سایر دستگاه‌های اجرایی شورای هماهنگی مدیریت بحران ابادان را در تامین نیاز‌های پشتیبانی و لجستیکی پیشگیری ومقابله با سیل یاری رسانده اند.

ربیعی به تشکیل قرارگاه سازندگی در بخش اروندکنار برای مقابله با طغیان رودخانه و نهر‌های منشعب از آن اشاره کرد و گفت:  علاوه بر مشارکت و حضور مستمر فرماندار شهرستان آبادان به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران در منطقه اروندکنار و تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی با همکاری سپاه و بسیج آبادان در این منطقه با احداث سیل بند و پل‌های روزگذر برروی نهر‌های پرخطر، ستاد اجرایی این شورا توانسته است نسبت به تامین ماشین آلات مورد نیاز اقدام کند.

انتهای پیام / د

پشتیبانی از روستاهای در معرض خطر سیل در اهواز و دشت آزادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی مناطق جرم خیز و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد. 

او می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری‌ها و یگان امداد این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ۱۰ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳۵ معتاد متجاهر را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: معتادان متجاهر جهت بازپروری تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند، دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است
  • قایقرانی در خیابان‌های اهواز!
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • قایق‌سواری در خیابان‌های اهواز پس از بارش‌های اخیر (فیلم)