Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعت ۱۴:۰۰ ظهر امروز دوازدهم فروردین ماه یک فقره تصادف جرحی کیلومتر پنج محور زابل زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون اسکانیا به علت بی توجهی به جلو و رعایت فاصله طولی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که در همان مسیر در حکرت بوده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه پنج سرنشین پژو ۴۰۵ که همه اعضای یک خانواده اند مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ بهروزی زاده با اشاره به اینکه علت تامه این حادثه رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده کامیون بوده خاطر نشان کرد: فاصله طولی، مقدار فاصله بین دو وسیله نقلیه در حال حرکت می‌باشد و متناسب با سرعت وسایل می‌بایست تغییر کند و هرچه قدر سرعت وسیله نقلیه زیاد شود لازم است فاصله دو وسیله نیز زیاد شود چراکه به هنگام ترمز ناگهانی وسیله جلویی مدت زمان و فاصله زیادی نیاز است تا وسیله پشت سر بتواند عکس العمل مناسبی جهت جلوگیری از برخورد داشته باشد.

رئیس پلیس راهور شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان مقدار فاصله طولی مناسب را به صورت تقریبی به ازاء هر ۱۵ کیلومتر سرعت برابر با یک طول وسیله نقلیه در نظر گرفته اند، مثلا اگر سرعت وسیله نقلیه ۶۰ کیلومتر بر ساعت باشد نیاز است به اندازه چهار طول وسیله نقلیه خود با وسیله جلویی فاصله داشته باشد.

انتهای پیام/ع

بی احتیاطی راننده کامیون پنج عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان