Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@23:17:59 GMT

نوروز 98، بیمه سامان در کنار مشتریان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۰۲۹۳


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ا ز روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت ضمن تبریک سال نو، اعلام کرد که به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گذاران گرامی، شعب آن در تعطیلات نوروز بر اساس زمان بندی مشخص فعالیت می کنند.
بیمه سامان با هماهنگی شرکت های ارزیاب خسارت و استفاده از خدمات سیار آنها در ایام نوروز به صورت 24 ساعته در استان های پر ترافیک کشور شامل تهران، مازندارن، اصفهان، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی آماده خدمات رسانی و پرداخت خسارت به هموطنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعب شیفت این شرکت در ایام تعطیل نوروز 1398 از ساعت 8:30 تا 13:00 و در روزهای غیر تعطیل نوروز از ساعت 8:00 تا 14:30 خدمات صدور و پرداخت خسارت را به بیمه گذاران و زیان دیدگان ارائه می کنند.
در ایام نوروز سال 1398، مرکز تماس شرکت بیمه سامان به شماره 8943 پاسخگوی مخاطبان خواهد بود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵